شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
تصاویر/ همایش انتخاب تاریخی در مسجد جامع آذرشهر

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد علی آل هاشم گفت: مقام معظم رهبری یک انقلابی تمام‌عیار هستند که اعتدال و میانه‌روی در عرصه سیاست، مدارا و تسامح در میان دوستان انقلاب و درعین‌حال ایستادگی با صلابت و اقتدار در برابر دشمنان و استکبار از ویژگی های برجسته ایشان می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد علی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در همایش انتخاب تاریخی در شهرستان آذرشهر گفت: مقام معظم رهبری یک انقلابی تمام‌عیار هستند که اعتدال و میانه‌روی در عرصه سیاست، مدارا و تسامح در میان دوستان انقلاب و درعین‌حال ایستادگی با صلابت و اقتدار در برابر دشمنان و استکبار ، از ویژگی های برجسته ایشان می باشد.

وی افزود: نقش بنیادی فرماندهی کل قوا در بازدارندگی دشمنان و تأمین امنیت ملی و گسترش عمق راهبردی انقلاب اسلامی بر هیچ کارشناس امور دفاعی و نظامی پوشیده نیست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به واقع تئوریسین، ایدئولوگ، نظریه‌پرداز و یک روشنفکر واقعی است روشنفکری که عقلانیت، زمان و مکان پایه تصمیم‌گیری اوست.

وی گفت: دشمنان از اوایل انقلاب با جنگ تحمیلی در صدد نابودی انقلاب بودند و بعد از رحلت حضرت امام خمینی(ره) ، در تحلیل های خود، کار انقلاب اسلامی را تمام شده می دانستند و آرزوی برگشت به ایران را داشتند .

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم خاطر نشان کرد : تدبیر حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) در احیای نظریه ولایت فقیه و انتخاب شایسته مقام معظم رهبری به عنوان جانشینی امام راحل، توسط مجلس خبرگان، خواب های دشمنان را آشفته و آنان را در رسیدن به آرزوهایشان ناکام گذاشت .

وی خاطر افزود: امروز انقلاب ما با همان صلابت، قاطعیت و شجاعت امام راحل عظیم الشان رهبری می شود و مسلمانان جهان نیز توسط معظم له هدایت می شوند .

امام جمعه تبریز با اشاره به سوابق سیاسی و مدیریتی امام خامنه ای اظهار کرد: شاخص‌ترین ویژگی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برای انتصاب به مقام رهبری سوابق برجسته سیاسی و جلوه های مدیریتی ایشان بود. مدیریت راهبردی و آینده نگری در عرصه دفاعی و امنیتی و قدرت پیش اندیشی و مهار بحران ها ، از نکات قوت مدیریت ایشان است که کشور را از دسیسه ها و فتنه های دشمنان مصون نگه داشته و اقتدار و عزت ایران اسلامی را تضمین کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha