یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
ب

حوزه / امام جمعه کاشان گفت: شهید آیت الله سلیمانی قبل از شهادت در کاشان به دیدار والده شهیدان بارفروش رفت و با بیان اینکه شما به گردن فرزندانت حق داری، از مادر شهیدان بارفروش خواست تا از فرزندانش شهادت را برای او تقاضا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام سید والمسلمین سعید حسینی امروز به منظور ارزش گذاری به مقام ایثارگران با حضور در منزل والده شهید احسان حبیب‌زاده، با بیان اینکه شهادت مقام بلند در نزد خداوند است، اظهار داشت: در خاطره‌ای از شهید سلیمانی آمده است که چهل سال دویدم تا خدا شهادت را به من بدهد.

وی افزود: شهید آیت الله سلیمانی قبل از شهادت در کاشان به دیدار والده شهیدان بارفروش رفت و با بیان اینکه شما به گردن فرزندانت حق داری، از مادر شهیدان بارفروش خواست تا از فرزندانش شهادت را برای او تقاضا کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، با بیان اینکه شهدا مردان بی‌ادعا و با اخلاصی بودند که در بین ما زندگی کردند و خداوند خریدار آنها شد، گفت: شهدا به خاطر مقامی که نزد خدا دارند از موقع شهادت خود خبر دارند.

وی با تأکید بر اینکه شما والدین شهدا تربیت کنندگان شهدا هستید و در نزد خدا مقام دارید، اظهار کرد: ان‌شاءالله همه با هم پشت سر مقام معظم رهبری هستیم تا پرچم را تحویل امام زمان (عج) دهیم.

گفتنی است شهید احسان حبیب زاده جوان بیست ساله‌ بسیار با اخلاقی بود که به مشکلات مردم در شهرها و در جبهه به رزمندگان و در دوران دبیرستان در کوره آجرپزی به پدر کمک می‌کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha