دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
عباس کعبی

حوزه / آیت الله کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی شهادت مامور فداکار نیروی انتظامی را به مردم شهرستان‌های ایذه، باغملک، صیدون و خوزستان و یاران و هم رزمان شهید تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، آیت الله کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی شهادت مأمور فداکار نیروی انتظامی را به مردم شهرستان‌های ایذه، باغملک، صیدون و خوزستان و یاران و هم رزمان شهید تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی: مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا ﴿ الاحزاب ۲۳﴾

ماموران فداکار و مردمی نیروی انتظامی همچنان در راه تولید امنیت و حفظ جان و مال و ناموس مردم، مظلومانه شهید می‌شوند.

این بار شهید سروان محمد قنبری رضوان الله تعالی علیه، در حال مأموریت تأمین نظم و آسایش و امنیت مردم شهید گردید و به یاران شهیدش پیوست، طوبی له و حسن مآب.

تداوم راه شهیدان به تولید اقتدار و امنیت و تلاش برای حفظ وحدت و هم دلی و مقابله با جنگ نرم و ترکیبی دشمنان و خدمت به مردم و توجه به دو امر مهم ایمان و امید آفرینی و عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای دام ظله است.

شهادت این شهید سرافراز اسلام و وطن را به مردم مومن و انقلابی شهرستان‌های ایذه و باغملک و صیدون و خوزستان قهرمان و یاران و همرزمان شهید در نیروی دلاور انتظامی خوزستان و بستگان و به‌ویژه خانواده معظم شهید تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و برای کلیه داغدیدگان صبر جمیل واجر جزیل مسألت می‌نمایم و از خدای متعال برای آن مرحوم مغفرت و رحمت و رضوان الهی و حشر با اباعبدالله الحسین (ع) و شهدای کربلا و امام راحل و شهیدان والا مقام اسلام و ایران مسئلت می‌نمایم.

بمحمد و آله الطاهرین انه سمیع مجیب.

۲۲/ ۳/ ۱۴۰۲

الاقل _ عباس کعبی

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha