شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
عبدالکریم فرحانی

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید دستگاه‌های امنیتی، قضایی و انتظامی با تمام توان و سرعت نسبت به شناسایی و محاکمه و برخورد قاطع با مسببان و مباشران حادثه دردناک و تروریستی ایذه اقدام نمایند که این خواسته همه مردم و دلسوزان این مرز و بوم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری شهادت مدافع امنیت سرگرد محمد قنبری از جمعی فرماندهی انتظامی شهرستان ایذه در پی حادثه تروریستی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت مظلومانه سرگرد «شهید محمد قنبری» که در راستای تأمین نظم و امنیت، به خیل شهدا پیوست، موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

بد اندیشان و بدخواهان مردم ایران و خطه دلاور خیز خوزستان از این حرکت بزدلانه جز افزایش نفرت مردم ما از مسببان داخلی و خارجی این جریانات، نخواهند دید و بی‌شک خون این شهید و دیگر شهدای امنیت، دامان پر ننگ دشمنان خارجی و عوامل مزدور داخلی را خواهد گرفت و آنان را در پیشگاه محکمه وجدان مردم، رسوا خواهد ساخت.

لازم به تذکر و تأکید است که دستگاه‌های امنیتی، قضایی و انتظامی با تمام توان و سرعت نسبت به شناسایی و محاکمه و برخورد قاطع با مسببان و مباشران این حادثه دردناک اقدام نمایند که این خواسته همه مردم و دلسوزان این مرز و بوم است.

اینجانب شهادت این شهید سرافراز نظم و امنیت را به رهبر معظم انقلاب، خانواده معظم ایشان، عموم مدافعان امنیت، به‌ویژه به فرماندهی نیروی انتظامی و مردم بزرگوار استان خوزستان تبریک و تسلیت می‌گویم و برای آن شهید سعید، علو درجات و برای بازماندگان، شکیبایی و صبر جزیل را از درگاه قادر متعال مسألت دارم.

عبدالکریم فرحانی

نماینده مردم شریف خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha