شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شهید محمد قنبری

حوزه / امام جمعه شهرستان باغملک گفت: شهادت اوج منتهای آرمان همه پیامبران و اولیاء خداست و شهدا مهاجران و دلاور مردانی از قبیله نورند که در نبرد با ظلمت به دشت روشنایی هجرت نمودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام مهدی بهمنی امام جمعه شهرستان باغملک در پیامی شهادت مأمور فداکار نیروی انتظامی را به مردم شهرستان‌های ایذه، باغملک، صیدون و خوزستان و یاران و هم رزمان شهید تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده‌اند مرده مپندار بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند. (سوره آل عمران –آیه ۱۶۹)

شهادت اوج منتهای آرمان همه پیامبران و اولیاء خداست و شهدا مهاجران و دلاور مردانی از قبیله نورند که در نبرد با ظلمت به دشت روشنایی هجرت نمودند تا چونان ستاره‌ای در آسمان تیره بدرخشند و هدایتگر همگان به سوی سعادت جاوید باشند.

اینجانب شهادت افتخار آمیز جوان محافظ امنیت و اقتدار وطن، شهید محمد قنبری فرزندی برومند از خطه شهید پرور خوزستان (ایذه_باغملک_صیدون)، که دگر بار افتخار، شکوهمندی و عزت را هدیه آورده و نسیم جان فزای شهادت را در کوی و برزن ساری و جاری کرده است، تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

دعوت می‌کنم از مردم عزیز و شهید پرور شهرستان‌های ایذه، باغملک و صیدون و شهرهای قلعه تل و میداود با حضور حماسی و کم‌نظیر در مراسم استقبال، وداع و تشییع پیکر مطهر و آسمانی شهید عزیزمان، قدردان فداکاری‌ها و رشادت‌های آنان باشیم.

مهدی بهمنی

امام جمعه شهرستان باغملک

۲۲ خرداد ۱۴۰۲

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha