دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1091947
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
تبریز

حوزه/ با حضور رئیس کل دادگستری استان زنجان، رئیس محاکم عمومی و انقلاب زنجان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب زنجان، اظهار داشت: قدردانی از زحمات افراد لایق و شایسته به مصداق کلام گهربار حضرت امام رضا(ع)، قدردانی از خود خداوند است، چون هیچ نعمتی بزرگتر از خدمت به مردم آن هم در مسند قضا و اجرای عدالت نیست.

وی با تأکید بر جایگاه رفیع منصب قضا و قضاوت که جایگاه انبیای الهی است، گفت: باید شکرگزار این نعمت الهی باشیم و یکی از مصادیق آن، تلاش مضاعف برای گره گشاهی از کار مردم و فراهم کردن زمینه اجرای عدالت است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان، اجرای برنامه‌های عملیاتی در دوره تحول را از رویکرد مهم دستگاه قضایی استان عنوان کرد و گفت: برنامه‌ریزی برای اجرای دقیق این برنامه‌ها در تمامی حوزه‌ها باید در دستور کار قرار گیرد و هر سه ماه یکبار، گزارش اقدامات به مرکز استان ارسال شود.

وی در ادامه تلاش مجدانه در جهت اجرای دادرسی عادلانه و توجه به کیفیت رسیدگی‌ها را از اقدامات موثر رئیس کل سابق محاکم عمومی و انقلاب استان ذکر کرد و یادآور شد: تلاش و کوشش، مردمی بودن و آگاهی به وظایف، از ویژگی‌های بارز این مدیر دستگاه قضایی استان است.

در پایان جلسه از زحمات قاسم‌یار محمدی تقدیر و حسن بیگدلی به عنوان رئیس محاکم عمومی و انقلاب زنجان معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha