دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حوزه علمیه فارس

حوزه/ معاون ارتباطات و بین الملل حوزه علمیه استان فارس گفت: بیش از ۳۰۰ زبان آموز در حوزه علمیه استان فارس مشغول فراگیری آموزش های لازم هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام احمد فولادی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات مدیریت حوزه علمیه فارس برگزار شد، با اشاره به فعالیت های بین الملل حوزه علمیه فارس اظهار کرد: با توجه به ظرفیت های مطلوبی که در استان وجود دارد مهمترین کار تاسیس مرکز بین الملل در حوزه علمیه است.

وی در ادامه بااعلام این که ۳۰۰ زبان آموز اکنون مشغول تحصیل در حوزه علمیه فارس هستند، اضافه کرد: زبان آموزان مشغول فراگیری ۷ زبان دنیا هستند و دوره هایی را نیز برای آنان برگزار کرده ایم.

معاون ارتباطات و بین الملل حوزه علمیه فارس تصریح کرد: پس از برگزاری دوره های دانش افزایی، طلاب زباندان به کشورهای عراق، سوریه، لبنان و هند اعزام شده اند.

وی خاطرنشان کرد: در بحث گردشگری نیز دوره های آموزش و راهنمای تور را داشته ایم که بیش از ۴۰ طلبه زباندان در دوره های آموزشی راهنمای تور شرکت کرده اند و با هماهنگی و تفاهم نامه ای که با میراث داشته ایم مشغول فعالیت هستند.

حجت الاسلام فولادی به ثبت نام مرکز زبان حوزه علمیه استان فارس اشاره و اعلام کرد:: پذیرش طلاب فقط با آزمون تعیین سطح (مجازی) صورت می گیرد و زمان ثبت نام از ۲۳ خرداد الی ۵ تیر ۱۴۰۲خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha