دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1092426
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
البرز

حوزه/ دومین جلسه کارگروه جوانی جمعیت در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، در دومین جلسه کارگروه جوانی و جمعیت که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، ولی پوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر پیشرفت جامعه‌ی اسلامی با تکیه بر خانواده‌ی سالم، سرزنده و بانشاط ، افزود: خانواده بزرگ ترین و اثرگذارترین واحد تربیتی در جوامع به شمار می آید.

وی با بیان اینکه خانواده اصلی ترین نهاد اجتماعی است، افزود: منشأ تحول فردی و اجتماعی و رشد ارزش های انسانی خانواده است و سرمایه گذاری و توجه هرچه بیشتر به این نهاد مقدس ضروری است.

ولی پوری گفت: کشور عزیز ما با بحران کاهش جمعیت مواجه است وبحران بزرگتر که می تواند تهدیدی جدی برای ما باشد بحران سالمندی است.

معاون استاندار البرز با بیان اینکه جوانی جمعیت و تحکیم بینان خانواده از مهمترین موضوعات امروز کشور است، گفت: ترویج فرهنگ ازدواج آسان و چند فرزندی یک ضرورت است. دولت مردمی توجه ویژه ای به این مقوله دارد و وظیفه ما به عنوان دولت آسیب شناسی، برداشتن موانع و تسهیل شرایط است.

وی افزود: غرب و نظام سلطه به شدت در این زمینه برنامه دارد و امپراطوری رسانه ای بالغ هزاران کانال تلویزیونی، ماهواره ای و ... که ترویج نا امیدی، ترغیب بی حجابی و ولنگاری و پاشیدن بنیان خانواده را هدف گرفته است.

ولی پوری در پایان افزود: جوانی جمعیت نیازمند تعامل و هم‌ افزایی گروه‌های مردمی و ارکان دولتی است و تمامی نهادها، دستگاه ها و ...با هم افزایی زمینه را با اقدامات لازم فراهم سازند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha