سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
جشن ازدواج آسان مهدوی ۵۰ زوج جوان در هرمزگان

حوزه/ سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر از برگزاری برنامه‌های مختلفی به‌مناسبت روز ملی ازدواج در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، یاسر جمالی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری برنامه‌هایی به مناسبت روز ملی ازدواج خبر داد و اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن سالروز ازدواج حضرت امیرالمؤمنین(ع) و حضرت فاطمه(س) برنامه‌های خوبی پیش بینی شده است.

وی از مهمترین برنامه‌ها را برگزاری جشن وصال عنوان کرد و گفت: این جشن به منظور تکریم روز ملی ازدواج از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر و با همکاری سمن‌های جوان در بوشهر برگزار خواهد شد.

جمالی با بیان اینکه طرح‌ها و برنامه‌هایی به منظور تسهیل ازدواج آسان برنامه ریزی شده، ابراز کرد: در نشستی با حضور نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد جوان و کارکنان معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان درباره چگونگی برگزاری برنامه‌های بزرگداشت هفته ازدواج گفت‌وگو صورت گرفت.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، با اشاره جزئیات برگزاری ویژه برنامه جشن وصال، اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن اول ذی الحجه مصادف با سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، روز سه شنبه ۳۰ خرداد ماه این جشن در شهر بوشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha