یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مرند از برگزاری طرح نشاط معنوی ویژه تابستان در امامزادگان شاخص این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام عزالدین تقی زاده رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مرند امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: طرح نشاط معنوی از پانزدهم تیرماه لغایت سی و یک مرداد برای دانش آموزان دختر و پسر در رده سنی ۸ الی ۱۸ سال برگزار می‌شود که هدف از اجرای آن، غنی سازی اوقات فراغت در جوار آستان مقدس امامزادگان شاخص مرند می‌باشد.

وی افزود: برگزاری طرح اوقات فراغت در جوار بقاع متبرکه، زمینه اُنس بیشتر نوجوانان و جوانان با اماکن متبرکه را فراهم نموده و بهترین راه برای شناسایی و پرورش استعدادها و توانایی‌های علمی و فرهنگی آنان است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مرند خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی، قرآنی، آموزشی، تفریحی، ورزشی و مهارتی از جمله موضوعاتی است که در قالب طرح تابستانه نشاط معنوی در آستان امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص برگزار خواهد شد.

وی تأکید کرد: باید در راستای اجرای طرح نشاط معنوی و برنامه‌های فرهنگی، از ظرفیت اوقات فراغت نوجوانان و جوانان به‌صورت هوشمندانه استفاده کرده و با بهره‌گیری از ابزارها و روش‌های نوین و به‌روز، زمینه تربیت درست نسل جوان و نوجوان را فراهم کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha