پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
غلامی

حوزه/ معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از افزایش حضور مبلغان این استان در پایگاه‌های اوقات فراغت امسال خبر داد.

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خرم آباد، با اشاره به این که پایگاه‌های اوقات فراغت سازمان تبلیغات اسلامی با همکاری آموزش و پرورش و کانون‌های فرهنگی تبلیغی در راستای بهره‌مندی هدفمند از اوقات فراغت دانش آموزان برنامه ریزی شده، اظهار داشت: پایگاه‌های اوقات فراغت 15 تیر افتتاح و تا پایان شهریور آماده ارائه خدمت به دانش آموزان هستند.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به اینکه سال گذشته 43 پایگاه اوقات فراغت برنامه‌های فرهنگی ،ورزشی، معرفتی و ... را با حضور مبلغان و کارشناسان پرورشی به دانش آموزان ارائه داده‌اند،تصریح کرد: سال گذشته بیش از 800 برنامه مختلف در این پایگاه‌ها برای دانش آموزان برگزار شده است .

وی با بیان اینکه امسال تعداد پایگاه‌های اوقات فراغت دانش آموزان نسبت به سال گذشته افزایش می‌یابد،افزود: زمینه حضور حداکثری مبلغان در دو بخش خواهران و برادران  در این پایگاه‌ها برنامه ریزی شده ست .

حجت‌الاسلام غلامی با اشاره به اینکه برنامه‌های اوقات فراغت براساس آمایش سرزمینی(جمعیت استان) پیش‌بینی و برنامه‌ریزی خواهد شد، خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها در قالب پایگاه‌های بوستان معرفت و هسته فرهنگی جوانان برگزار خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های اوقات فراغت برای مقاطع مختلف دانش آموزی اجرا خواهد شد،گفت:برنامه‌های اوقات فراغت با هدف تقویت بنیه معنوی،روحی و جسمی در مساجد و کانون‌های فرهنگی تبلیغی با حضور نوجوانان و جوانان با محوریت برنامه‌های تبلیغ دینی و با همت مبلغان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha