دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امامی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تقویت جریان های مردمی و واگذاری مدیریت فرهنگی به مردم را مهم ترین اهداف تبلیغات اسلامی در دو سال گذشته عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان غربی، حجت الاسلام منصور امامی امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه ارومیه که در مصلای این شهر برگزار شد، با تاکید بر لزوم تقویت امید و ایمان در جامعه، اظهار داشت: جامعه ای که به ایمان کامل برسد، از کسی نمی ترسد و سردار سلیمانی لازمه حرکت در مسیر انقلاب را داشتن امید و ایمان می دانست.

وی افزود: دشمن امروز تلاش دارد پیشرفت را در مقابل دین قرار دهد و ما امروز وظیفه داریم مقابل این را که تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در این چهل می باشد، به مردم روشنگری کنیم و در این راستا پویش «نشر خوبی ها» توسط تبلیغات اسلامی راه اندازی شده است که در آن به نشر و تبیین دستاوردهای مهم جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف و تقویت امید مردم پرداخته می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، تقویت جریان های مردمی و واگذاری مدیریت فرهنگی به مردم را مهم ترین اهداف تبلیغات اسلامی در دو سال گذشته عنوان کرد وبیان داشت: یکی از مهم ترین اهدافی که تبلیغات اسلامی دنبال می کند تقویت جریان های مردمی و مردمی سازی مناسبت های دینی است و من از مردم ارومیه که در یوم العباس، پیاده روی اربعین ارومیه، امت محمد رسول الله، حماسه غدیر سال گذشته، ماه رمضان و دیگر مناسبت های ملی و مذهبی و دینی ورود کردند و حماسه آفریدند تشکر می کنم.

وی برگزاری افطاری های وحدت و مقاومت در سراسر استان آذربایجان غربی را از دیگر فعالیت اداره کل تبلیغات اسلامی در یک سال اخیر عنوان کرد و گفت: افطاری های وحدت ومقاومت با هدف گردهمایی علمای شیعه و اهل سنت و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت برای دومین سال متوالی ماه رمضان امسال و سال گذشته در همه شهرهای استان برگزار شد.

حجت الاسلام امامی افزود: با همکاری اداره کل آموزش و پرورش جشن بزرگ دانش آموزان دختر روزه اولی با حضور صدها دانش آموز در ارومیه برگزار شد و در دیگر شهرستان ها نیز این مراسمات با مشارکت و همکاری تبلیغات اسلامی اجرا شد.

وی اضافه کرد: با هدف تقویت روحیه کنشگری اجتماعی نوجوانان و آموزش شناخت موضوع و یافتن راه حل بر آن ها، رویداد بزرگ «دختران حاج قاسم» برای دختران نوجوان برگزار شده و در آینده نیز این رویداد ادامه خواهد داشت و همچنین برای نوجوانان پسر «رویداد نوآوین» در سطح استان برنامه ریزی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: آنچه که امروز بر همه واجب است و دغدغه رهبر معظم انقلاب می باشد، جهاد تبیین است و باید همه ما اهل مطالعه باشیم و بتوانیم حقائق و واقعیت های انقلاب اسلامی را به مردم بیان کنیم، جمهوری اسلامی حرم است و ما باید مدافع این حرم باشیم و با نشر خوبی ها، فضای امید را در جامعه تقویت کنیم و فضای یاس و ناامیدی مهم ترین سلاح دشمن و شیطان است و لذا بزرگترین گناه بعد از شرک به الله، ناامید شدن از خداوند متعال است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha