یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده، معاون فرهنگی اوقاف لرستان

حوزه/ معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از برگزاری جشن ها و برنامه های دهه ولایت در بیش از ۵۰ بقعه متبرکه این استان خبر داد.

حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه همزمان با فرا رسیدن اعیاد سعید قربان و غدیر برنامه های گوناگونی در استان لرستان برگزار می شود، اظهار کرد: برنامه های جشن «ولایت علوی، اکمال دین نبوی» در ۵۲ بقعه متبرکه استان لرستان برای عموم مردم برگزار و تلاش می شود برنامه های دهه ولایت باشکوه،مردمی و با محتوا برگزار گردد.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان برپایی محافل انس با قرآن، سخنرانی، مداحی، خطبه خوانی غدیر، تجلیل از سادات استان، راه اندازی کاروان های شادی، برپایی موکب الحسین(ع)اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان برای پذیرایی از مردم در جشن میهمانی بزرگ غدیر، تجمع هیات مذهبی برای اجرای جشن های شادی در بقاع متبرکه و امامزادگان لرستان و ... را از برنامه های مهم و محوری دهه ولایت در لرستان اعلام کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha