یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
محمودی امام جمعه کنگان

مسابقه کتابخوانی "از من تا ما شدن" ویژه متاهلین در مصلای شهدای محراب کنگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، همزمان با ایام ازدواج امام علی علیه السلام و حضرت فاطمه سلام الله علیها، امروز مسابقه کتابخوانی "از من تا ما شدن" ویژه متاهلین در مصلای شهدای محراب کنگان برگزار شد.

به برگزیدگان مسابقه جایزه ۵ و ۱۰ میلیون ریالی اهدا می شود.

حجت الاسلام محمود محمودی امام جمعه کنگان، ضمن تبریک سالروز ازدواج امام علی علیه السلام و حضرت فاطمه سلام الله علیها گفت: عوامل مؤثر در تأمین سعادت خانواده، حس مسئولیت‌پذیری متقابل همسران است. این مسئله باعث استحکام بخشیدن و تقویت روابط زن و شوهر در خانواده می شود.

وی بیان کرد: ازدواج آقا امیرالمؤمنین علی علیه السّلام و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها الگویی برای همه زوج های جوان و ازدواج آسان است.

ابوذر حسین پور رئیس شورای اسلامی کنگان هم فراهم کردن بستر ازدواج آسان را تکلیفی همگانی دانست و با اشاره به نقش کتاب و کتابخوانی در آگاهی بخشی جامعه و نیز ضرورت معرفی الگوهای بی بدیلی چون امیرالمؤمنین و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برای زندگی زناشویی بیان کرد: تاسی به سیره نبوی و حضرات معصومین علیهم السلام می تواند منجر به سعادت دنیوی و اخروی و عاقبت بخیری شود.

سیده زهرا موسوی مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا سلام الله علیها کنگان هم گفت: این مسابقه بر گرفته از کتاب "مشاوره روانشناسی خانواده " تهیه و تنظیم دکتر کامران جعفری نژاد، مریم رضایی آقا جان و...، با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی و ترویج امر ازدواج و سبک زندگی اسلامی برگزار شد.

وی افزود: برای اینکه یک زندگی مشترک به جایی برسد که زوجین در عین احساس باهم بودن، خانواده خود را حفظ کند ، لازم است مهارت های کنترل مرزهای زناشویی مسلط باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha