دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کشف حجاب

حوزه/ برای آگاهان روشن است که متهم درجه اول قضیه کشف حجاب و عریان گردی، بهائیت خبیث است که همواره تلاش می کند تا هنجارهای دینی را به چالش بکشد و فساد و بی بندباری را در میان جوانان تزریق کند.

خبرگزاری حوزه | پائیز ۱۴۰۱ را باید به نتیجه رسانی یک پروسه طولانی در حوزه حذف حجاب دانست. پروسه ای که سالیان متمادی به شکل نرم در جامعه گسترش پیدا کرد و با بی تفاوتی و بعضاً حمایت برخی دستگاههای مربوطه، معضل جامعه دینی شد تا این که مرگ مهسا امینی بستر ظهور ابعاد جدیدی از این معضل فرهنگی و سیاسی شده است.

برای آگاهان روشن است که متهم درجه اول قضیه کشف حجاب و عریان گردی، بهایّیت خبیث است که همواره تلاش می کند تا هنجارهای دینی را به چالش بکشد و فساد و بی بندباری را در میان جوانان تزریق کند.

بعید نیست لایه هایی از حاکمیت مثل وزارت صمت نیز تحت نفوذ جریان بهائیت باشد، زیرا در طول سالیان متمادی که جریان ناتوی فرهنگی به تشکیک و تردید باورهای دینی مردم مشغول بودند، و نهادهای فرهنگی نه تنها از خود مقاومتی نشان ندادند که بعضاً امکانات سخت افزاری و حتی نرم افزاری نظام اسلامی را در اختیار براندازان فرهنگی قرار داده اند!

در حوزه پوشش نیز پیوسته مسیر عقبگرد را طی نموده و ملاحظه اقدامات وزارت صمت که مسئول مدیریت عرصه پوشاک بوده است، نشان می دهد که این وزارت خانه با بی توجهی و بی مسئولیتی، زمینه تولید و واردات لباس های زننده را فراهم ساخته است و این در حالی بود که پیدا کردن لباس هایی هماهنگ با معیارهای دینی و ملی، هر روز سخت و سخت تر می‌شده است!

امروز نیز بعید نیست که دست های ناپاک بهائیت در مراکز تصمیم گیری نظام در قالب تیم های مشاوره ای نفوذ کرده باشد و اجازه برخورد قاطع و درس آموز را به کشف حجاب کننده ها و عریان گردها ندهد.

از کجا بدانیم که پشت صحنه تنظیم قانون حجاب و عفاف، جریان نفوذ قرار نگرفته است؟

وقتی یک مجموعه به ظاهر پژوهشی که با پول بیت المال در جمهوری اسلامی ارتزاق می کند، پیش نویس قانونی را پیشنهاد می دهد که در صورت اجرا، حذف حجاب و عدم جواز برخورد حتی مسالمت آمیز با دریدگان فاسد خیابانی ماحصل آن است، آیا نباید به این مجموعه گمان بد برد؟

آیا فرماندهان عالی رتبه سپاه پاسداران، قانون اساسی جمهوری اسلامی را مطالعه نکردند تا بدانند در صورت تصویب لایحه حجاب و عفاف، وظیفه قانونی آنها در حفظ نظام اسلامی به مخاطره می افتد؟!

آیا حفظ پوشش اسلامی و مقابله با طرفند اندلس سازی دشمن، به اندازه جاده سازی تهران شمال اهمیت ندارد؟

هر کسی در هر لباس و موقعیتی باشد، باید به وظیفه خود عمل کند و اگر مسئولان در امر گسترش فساد و بی بندباری، احساس مسئولیت نکنند، در جرم آنها شریک بوده و روزی پاسخ سکوت مرگبار و حتی حمایت های تلویحی خود را خواهند گرفت.

شکریان آملی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • خ IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    0 3
    این یادداشت از کجا رسیده یا اینکه من درآودریه
    • ماقال IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      0 0
      انظر الی ما قال و لاتنظر الی من قال.
  • جریمه! IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    0 1
    کدام بی تفاوتی؟ لایحه پس چیه؟ یه خورده جریمه دیگه حله!
  • علی IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    2 0
    سئوال اصلی را در متن یادداشت خود مطرح نکردید. براستی چه کسی برای مجرمان اجیر و مزدور بهائیت، زمان می خرد؟ چقدر باید زمان بگذرد تا مدعی العموم به نفع اجتماع علیه پدیده کثیف کشف مشهود منتشر منسجم منفجر شده بی حجابی در سرتا سر کشور پهناور ایران وارد عمل شود؟... پس وظیفه صیانت از حرم جمهوری اسلامی و حریم ارزشهای متعالی آن کیست؟ چرا هیچ حضور ملموسی از دستگاههای موظف نمی بینیم؟ بدتر از همه احاله تمام کارها از سوی مسئولین ذیربط به کار فرهنگی برای مقابله با این پدیده شوم است که آنچه یافت نمی شود همین کار فرهنگی است؟!
  • آگاه IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    3 0
    سال قبل وزارت اطلاعات از دستگیری چندین نفر از افراد مرتبط با بهائیت در زمینه مبارزه با حجاب در کانالهای تلگرامی خبر داد. اما بعدا معلوم نشد که انتهای قضیه به کجا انجامید تا اینکه اغتشاشات پائیز گذشته رخ داد. بعد از آن حجم فعالیت افراد وابسته به آنها علیرغم اطلاع مسئولان امنیتی ، به طرز مشکوکی در سطح تمام شهرها در تمام رخداد های فرهنگی و ورزشی و...تا مکانهای خرید و فروش و پاساژها و کنسرت ها و سینماها و مغازه ها کشیده شده و افزایش یافته است. تا به حال چندین آمر به معروف شهید و تعدا قابل توجهی دچار ضرب و جرح شده اند، . چندین طلبه در چند شهر و چند بانوی محترم در چند جا مورد حمله قرار گرفتند و مجروح شدند. اگر لاقل یک برخوردبازدارنده هم می شد ما باز مطمئن بودیم که مسئولین در فکر هستند. دیگر معلوم نیست آقایان چرا اینقدر معطل می کنند و امروز و فردا می کنند. بدتر از همه اینکه هیچ انسجام و اتحادی هم در این بین وجود ندارد با اینکه قانون موجود است آنرا تعلیق کرده اند به بهانه تصویب یک قانونی که معلوم نیست چه عاقبتی داشته باشد.خداوند همه مسئولان مربوطه را بیدار کند والا که در روز قیامت شرمنده خونهای شهیدان خواهند بود و هیچ جوابی هم ندارند.
  • بصیر IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    1 0
    بدترین کار این است که همه سر خود را در لاک خود فرو برده اند! کل میدان را به شیطان واگذار کرده اند.تنها در یک صورت می توان بر این نوع خیانتهای بهائیت غلبه کرد و آن اتحاد و انسجام و هماهنگی مردم و مطالبه سفت و سخت از مسئولان است وگرنه خودشان آتش به اختیار شوند.زیرا ما وارد یک جنگ نامیمون و خطرناکی شده ایم که انتهای آن فروپاشی تمام ارزشهای عالی اسلامی و ایرانی است! تمام تلاشهای نظامی و اقتصادی و سیاسی را انجام دادند اما انقلاب منزوی نشد و این بار از طریق این فرقه منحوس دست ساخت انگلیس خبیث بازی جدیدی را شروع کرده اند و متاسفانه مسئولین همچنان فقط نظاره گر هستند.
  • سید محسن موسوی IR ۰۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    0 0
    بسمه تعالی با سلام ما از رئیس جمهور فعلی اصلا انتظار امضای چنین لایحه ای که واقعیتش ضد حجابست نداشتیم و تمام تلاش‌های اقتصادی و سیاسی ايشان هر چند تحسین بر انگیز است ولی در مقایسه با مسائل دینی آنهم مهمات دین مثل امر به معروف و نهی از منکر و حجاب ارزشی ندارد معیار اصلی عملکرد برای ما دین و اعتقادات است به فرمایش امیرالمؤمنین علیه السلام انا یعسوب الدین و المال یعسوب الفجار اللهم عجل لولیک الفرج