چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه طارم گفت: در میان مردم بودن، دسترسی را تسهیل بخشیده و به مردم امکان می‌دهد مشکلات خود را راحت‌تر با مسئولان در میان بگذارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه در زنجان، حجت الاسلام مهدی منصوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته طارم، در بین مردم بودن را یک ضرورت برای در جریان مطالبات مردمی قرار گرفتن دانست و اظهار داشت: در میان مردم بودن، دسترسی را تسهیل بخشیده و به مردم امکان می‌دهد مشکلات خود را راحت‌تر با مسئولان در میان بگذارند.

امام جمعه طارم، با تبریک سالروز تأسیس تبلیغات اسلامی در تیر سال ۱۳۶۰ و با گلایه از اینکه این اداره در طارم به مدت یکسال بدون مسئول رها شده است، گفت: امیدوارم مسئول این اداره هر چه سریع‌تر معرفی شود، چرا که بدون مسئول بودن یک اداره رسمی، قابل قبول نیست.

وی خواستار تشدید نظارت بر فعالیت اصناف شد و اظهار کرد: گرانی موجود در بازار با نظارت و البته با همکاری صنوف کنترل خواهد بود.

حجت الاسلام منصوری، به وقایع سیاسی روی داده در هفته گذشته از جمله برگزار نشدن گردهمایی سالانه منافقین و همچنین حمله پلیس آلبانی به مقر این گروه تروریستی اشاره کرد و گفت: تجدید روابط ایران و عربستان، پیام‌های غربی‌ها که به دنبال براندازی نیستند، همه بیانگر اقتدار و موفقیت دیپلماسی انتخاب شده برای نظام است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha