یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مظاهری

حوزه / حضرت آیت الله مظاهری گفتند: امروز بالاترین ارزش‌ها، خدمت به مردم و تأمین رضایت آنهاست و اگر می‌خواهیم اسلام و جمهوری اسلامی در صحنه اجتماع، جامه عمل بپوشد باید وظیفه خدمت به ملت و جلب رضایت آنان را به‌طور کامل و صحیح به انجام رسانیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، رئیس کل دادگستری استان اصفهان به همراه دادستان و معاونین خود صبح امروز با حضرت آیت‌الله مظاهری دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد، حضرت آیت‌الله مظاهری با گرامیداشت یاد و نام شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی، از ایشان به عنوان شخصیتی برجسته و افتخارآمیز و نیز اسوه‌ای کامل در خدمت به مردم یاد کرده و افزودند: شهید بهشتی یکی از یاران نزدیک امام راحل بود و اهداف عالیه‌ای را در دستگاه قضایی دنبال می‌کرد.

معظم له، شناخت شخصیت و راه و اهداف شهید بهشتی را برای مسئولان قضایی و سایر مسئولان کشور، امری لازم برشمرده و تأکید کردند: بزرگداشت حقیقی شهید بهشتی در گرو دنبال کردن و اجرای خواسته‌ها و آرمان‌های آن شهید بزرگوار است.

ایشان با اشاره به حساسیت و اهمیت مسئولیت در دستگاه قضایی، تلاش برای باز کردن گره‌های مشکلات مردم و جلب رضایت آنان را وظیفه‌ای بزرگ دانسته و خاطرنشان کردند: امروز بالاترین ارزش‌ها، خدمت به مردم و تأمین رضایت آنهاست و اگر می‌خواهیم اسلام و جمهوری اسلامی در صحنه اجتماع، جامه عمل بپوشد، باید وظیفه خدمت به ملت و جلب رضایت آنان را به طور کامل و صحیح به انجام رسانیم.

حضرت آیت‌الله مظاهری، خواسته اسلام و مطالبه دین را توجه به همه ابعاد زندگی مردم اعم از نیازهای اقتصادی و معیشتی و نیازهای فرهنگی و اجتماعی دانسته و گفتند: اگر چه به مسائل فرهنگی نظیر حجاب باید توجه شود، به گرفتاری‌های معیشتی و سایر سختی‌ها و گرفتاری‌های مردم نیز باید توجه کافی و وافی مبذول شود.

ایشان، امید را عاملی راهگشا در تضمین حرکت به سوی رشد دانسته و تأکید کردند: با وجود همه مشکلات و معضلات گوناگون، نباید از اصلاح امور و سامان یافتن مشکلات ناامید و مأیوس شد بلکه باید با تلاش بیشتر و دقت و جدیتِ صادقانه، به دنبال خدمت به مردم و باز کردن گره‌های آنان باشیم و بدانیم که در این صورت، هم روح شهید بهشتی و سایر شهدای انقلاب اسلامی را شاد و امیدوار کرده‌ایم و هم دعای حضرت ولیّ‌عصر را برای خود تأمین خواهیم نمود.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام اسد الله جعفری، گزارشی کوتاه از عملکرد و مشکلات دستگاه قضایی در استان اصفهان ارائه کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha