یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه سیراف

حوزه/ امام جمعه بخش سیراف با بیان اینکه عقیدتی سیاسی باید وحدت و یکپارچگی را در بین نیروهای نظامی ارتقاء دهد، گفت: دشمن به دنبال اختلاف در نیروهای مسلح است و باید هوشیار باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیین تکریم و معارفه رئیس عقیدتی، سیاسی پدافند هوایی شهید نساج بخش سیراف پیش از ظهر امروز با حضور امام جمعه این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام صادق عاشوری امام جمعه بخش سیراف در این آیین با اشاره موضوع مهم جهاد تبیین اظهار داشت: یکی از وظایف عزیزان عقیدتی سیاسی جهاد تبیین است و امروز همه ما نیاز به روشنگری و تبیین در موضوعات مختلف داریم.

امام جمعه بخش سیراف با بیان اینکه عقیدتی سیاسی باید وحدت و یکپارچگی را در بین نیروهای نظامی ارتقاء دهد، ابراز داشت: دشمن به دنبال اختلاف در نیروهای مسلح است و باید هوشیار باشیم.

حجت الاسلام عاشوری خاطرنشان کرد: اقتدار و امنیت هوایی کشور در برابر بیگانگان را مرهون چشمان همیشه بیدار پرسنل غیور پدافند هوایی هستیم.

وی گفت: پدافند هوایی کشور ما بر مبنای دکترین دفاعی با تولید ابزار قدرت برای بازدارندگی فعال و دفاع مبتکرانه و مؤثر ستون فقرات تأمین امنیت آسمان ایران است.

امام جمعه بخش سیراف اظهار داشت: وظیفه پدافند هوایی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی فقط حفظ و حراست از محدوده هوافضای پایگاه های شکاری نیروی هوایی بود که بعد از پیروزی انقلاب و شروع جنگ تحمیلی همان ماموریت را دنبال و بعضی ماموریتهای تاکتیکی را نیز دنبال کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha