شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حسین پور امام جمعه کاکی

حوزه/ امام جمعه شهر کاکی استان بوشهر گفت: مسئولین هیأت ها و مواکب بخش کاکی جهت بهره مندی از پشتیبانی و خدمات لازم نسبت به جانمایی، ثبت و شناسنامه دار شدن مواکب و هیئات اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسین حسین پور صبح امروز در مجمع مردمی موکب داران بخش کاکی، اظهار داشت: از همت و مجاهدت همه خادمان مکتب اهل بیت علیهم السلام به ویژه موکب داران ایام اربعین که با روحیه ایثارگری و شهامت حسینی مدینه السادات بخش کاکی را به کربلای استان بوشهر تبدیل کرده بودند، بی نهایت قدردانی می کنم.

وی افزود: مسئولین هیأت ها و مواکب بخش کاکی جهت بهره مندی از پشتیبانی و خدمات لازم نسبت به جانمایی، ثبت و شناسنامه دار شدن مواکب و هیئات اقدام کنند.

امام جمعه کاکی عنوان کرد: ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات یکی از صدقات جاریه سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است و این مجموعه پُرخیر و برکت حقیقتا مجمع عشاق الحسین علیه السلام را تشکیل داده است.

حجت الاسلام حسین پور ابراز کرد: ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات در قاموس جهاد تبیین و چشم انداز سند مهندسی فرهنگی کشور نیز در راستای نهادینه سازی فرهنگ تمسک به قرآن و اهل بیت علیهم السلام و القای هویت حسینی و زینبی به نسل جوان و نوجوان جامعه، نقش بی بدیلی را به عهده گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha