دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در گیلان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با اشاره به اینکه این هفته، هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی است، گفت: انقلاب اسلامی به دنیا ثابت کرد می‌شود نظام الهی حاکم شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی، در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر ماه، سالروز شهادت مظلومانه شهید بهشتی و یاران باوفای او، با حضور مردم ولایتمدار شهر رشت در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم هفت تیر، شهید بهشتی و یاران باوفایش و جمعی از وزرای کارآمد که در این ترور به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی تمام تفکرات و تمدن غرب را به چالش و تهدید کشاند و ارزش های اخلاقی ،سیاسی و روابط ملل و اجتماعی او به چالش کشیده شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به اینکه این هفته، هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی به دنیا ثابت کرد می‌شود نظام الهی حاکم شود.در دنیا این تفکر حاکم است که باید دموکراسی به دور از دین باشد اما انقلاب اسلامی به همه فهماند که جنگ غرب و شرق یک جنگ زرگری است. مجاهدین خلق به دنبال حذف تمام مهره های انقلاب بود.

وی افزود: جمهوری اسلامی بود که حکومت سوسیالیست را به چالش کشاند همه دیدند که چگونه شرق مستکبر با انقلاب امام راحل (ره) فرو ریخت و همه بدانند که ما تا نابودی دشمنان با هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی به راه خود ادامه می دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی، در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه شهید بهشتی خار چشم دشمنان اسلام بود و در بسیاری از مواقع طعنه دوست و دشمن را تحمل می کرد، خاطرنشان کرد: یکی از راه های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب ترور بود و ما در حال حاضر ۱۷ هزار شهید ترور داریم و این لکه ننگی است که از دشمنان ما باقی مانده است.

وی با اشاره به جمله شهید بهشتی که فرمود «ما تشنگان خدمتیم نه تشنگان قدرت» خطاب به مسئولین گفت: با تلاش ها و کارهای شبانه روزی و خدمت بی منت به مردم، آنها را زیر خیمه این نظام حفظ کنیم و عزم این دولت انقلابی برای گره گشایی از مشکل مردم جزم است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در بخش پایانی سخنان خود با اشاره مسئله مهم عفاف و حجاب گفت: حجاب حکم شرعی، قانونی و سیاسی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha