یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ تجمع طلاب بندرعباس در هتک حرمت به قران کریم

حوزه / حجت‌الاسلام موسایی در تجمع طلاب و روحانیون بندرعباس گفت: دشمن در طول تاریخ عاجز از تقابل با قرآن کریم بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام حسن موسایی معاون موقوفات و منابع پایدار حوزه علمیه هرمزگان امروز شنبه در اجتماع طلاب و روحانیون بندرعباس که در مدرسه علمیه النبی (ص) بندرعباس برگزار شد ضمن اعلام محکومیت جنایت تکراری استکبار جهانی در هتک حرمت به قرآن کریم، اظهار داشت: قرآن ناجی بشریت است و دشمنان ان کتاب الهی را به خوبی شناخته است.

وی با بیان اینکه دشمن در طول تاریخ عاجز از تقابل با قرآن کریم بود است، افزود: با یک تحقیق و بررسی در طول سال های اخیر در فضای مجازی و اینترنت خواهید دید که قرآن پرفروش ترین کتاب در دنیا است.

موسایی عنوان کرد: مقابله با قرآن اختصاص به این قرن ندارد بلکه در قرون و اعصار دیگر نیز وجود داشته است؛ چرچیل قرآن را به مجلس انگلستان آورد و اینگونه گفت تا قرآن در بین مسلمانان است نمی توانیم بر آنها مسلط شویم.

وی همچنین اظهار کرد: هنری کسینجر  به رشد اسلام گرایی و قرآن گرایی در اروپا و در دورترین نقاط عالم که با ادبیات قرآن کریم آشنا هستند، هشدار می دهد .

مسئول موقوفات و منابع پایدار حوزه علمیه هرمزگان با بیان اینکه هتک حرمت به قرآن کریم توهین به اعتقادات و شریعت بیش از دو میلیارد انسان است، یادآور شد: استکبار جهانی و دشمنان انقلاب از تمامی راه، کیدها و نیرنگ ها استفاده کرده تا دنیای اسلام را به نابودی سوق دهد.

موسایی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) شاگرد قرآن و رهبر انقلاب مفسر آن است و افرادی مانند شیخ ابراهیم زکزاکی با استفاده از قرآن کریم انسان های زیادی را به سمت اسلام سوق دادند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • پیاپی IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    0 0
    آفرین. خیلی خوب است، اگر حوزات مختلف پیاپی تجمع داشته باشند بسیار عالی است.