جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
موسایی

حوزه/ مسئول موقوفات و منابع پایدار حوزه علمیه استان هرمزگان از شناسایی و احیای دو هکتار زمین موقوفه مدرسه علمیه شهرستان حاجی آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان، حجت الاسلام موسایی، مسئول موقوفات و منابع پایدار حوزه علمیه استان هرمزگان، صبح امروز در جلسه بررسی موقوفات مدرسه علمیه حاجی آباد که با حضور رئیس اداره اوقاف و فرمانده سپاه این شهرستان برگزار شد، گفت: باید تلاش کرد تا زمینه احیای این موقوفات در سطح شهرستان فراهم شود.

وی، موقوفات را پشتوانه مناسبی برای حوزه های علمیه دانست و ادامه داد: تقویت و حمایت از مراکز حوزوی یک مسأله مهم است که با احیای موقوفات می توان به آن دست پیدا کرد.

مسئول موقوفات و منابع پایدار حوزه علمیه استان هرمزگان با بیان این که با احیای موقوفات حوزوی، بسیاری از مشکلات این مراکز مهم دینی رفع خواهد شد، ادامه داد: باید همه توان خود را در راستای شناسایی و احیای موقوفات مربوط به مدارس علمیه بکار ببندیم‌.

حجت الاسلام موسایی از شناسایی و احیای دو هکتار زمین موقوفه مدرسه علمیه شهرستان حاجی آباد خبر داد و گفت: این زمین مورد بررسی قرار گرفت و در جلسه مقرر شد در تسطیح زمین، سپاه پاسداران و در بحث آب و تهیه نخیلات و کاشت آن، مردم روستای جوزیر همکاری کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha