جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
وقف

حوزه/ مسئول اداره موقوفات حوزه علمیه خراسان از اهدا و واگذاری دو باب منزل مسکونی توسط بانوی نیکوکار مشهدی به این حوزه خبر داد.

حجت الاسلام محمد خانی، مسئول اداره موقوفات حوزه علمیه خراسان در گفتگو با خبرگزاری حوزه در مشهد از واگذاری دو واحد آپارتمان مسکونی جمعا به متراژ ۱۵۰ متر مربع توسط بانوی نیکوکار مشهدی خانم خسروی در راستای اسکان طلاب کم برخوردار خبر داد.

مسئول اداره موقوفات حوزه علمیه خراسان افزود: عرصه و اعیان ششدانگ دو باب آپارتمان هرکدام به متراژ ۷۵ مترمربع توسط بانوی نیکوکارمشهدی به حوزه علمیه خراسان واگذار شد.

وی با بیان اینکه پس از تاسیس دفتر موقوفات و امور حقوقی وقف حوزه علمیه خراسان در اواخر سال ۹۵ بیش از ۱۰۰ وقف و صلح جدید برای حوزه علمیه خراسان ثبت شده است، اظهار کرد: احداث مدارس و مراکز آموزشی و پژوهشی، تاسیس و تجهیز کتابخانه های عمومی و تخصصی مدارس علمیه، حمایت از طرح ها و برنامه های فرهنگی و تبلیغی، فناوری اطلاعات و ضرورت ارتقاء مهارت های طلاب، ایجاد مجتمع های فرهنگی و تبلیغی و اسکان و درمان طلاب و اساتید از جمله زمینه هایی است که خیرین و واقفین می توانند با مشارکت در هرکدام نقش خود را در ترویج و تبلیغ فرهنگ اهل بیت(ع) ایفا کنند.

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha