یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حوزه هرمزگان

حوزه/ مدرسه علمیه مولود کعبه جاسک اولین مدرسه علمیه کشور در بخش نهال کاری اقدام به کاشت ۷۰ هزار نهال کرد که مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، امروز با حضور نوبخت معاون وزیر و رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین میرمطلبی معاون موقوفات و منابع پایدار حوزه های علمیه کشور تفاهم‌نامه فی‌مابین منابع طبیعی و حوزه‌ های علمیه کشور منعقد شد.

در این جلسه وبیناری با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین نادر حقیقی مدیر حوزه علمیه هرمزگان و حجت الاسلام موسایی مسئول موقوفات و منابع پایدار حوزه و حجت الاسلام جاودان مسئول امور طلاب حوزه جلسه وبیناری امروز در اداره کل منابع طبیعی برگزار شد.

همچنین موسوی مدیرکل منابع طبیعی و حجت‌الاسلام مدبر مسئول نماینده ولی فقیه در منابع طبیعی استان هرمزگان در این جلسه حضور داشتند.

این جلسه پیرامون اجرای منویات رهبر انقلاب مبنی بر کاشت یک میلیارد نهال در طول چهار سال است که مدارس علمیه سراسر کشور در این طرح همکاری می کنند.

در همین راستا حوزه علمیه استان هرمزگان در مدرسه علمیه مولود کعبه جاسک به عنوان اولین مدرسه علمیه کشور در بخش نهال کاری اقدام به کاشت ۷۰ هزار نهال مورد تقدیر قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha