دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شورورزی

حوزه/ حجت‌ الاسلام‌ شورورزی با بیان اینکه مرکز مشاوره اسلامی سماح در واقع زمینه ساز ارتقاء سلامت جامعه خواهد بود، گفت: بیست و یکمین شعبه مرکز مشاوره اسلامی سماح کشور در استان سمنان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت‌ الاسلام‌ علی اکبر شورورزی، امروز در آیین افتتاحیه مرکز مشاوره اسلامی سماح استان سمنان اظهار داشت: امام علی (ع) می فرمایند که «هر کس خود رأی کند هلاک گردد و هر کس با دیگران مشورت کند در عقل آنان شریک است» و بیست و یکمین شعبه مرکز مشاوره اسلامی سماح کشور در استان سمنان امروز افتتاح شد.

مدیر مراکز مشاوره اسلامی سماح حوزه‌های علمیه با بیان اینکه بیش از یکسال است که‌ مقدمات راه اندازی این‌ مرکز و بکارگیری اساتید متخصص در دستور کار بود، تصریح کرد: گروه های مختلف خانواده، تحصیلی، روانشناختی، ازدواج و سایر حوزه ها از مواردی است که در این مرکز مشاوره ارائه خدمت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ بیش از ۳۰ هزار مورد مراجعه به مراکز مشاوره سماح در کشور داشتیم، افزود: نظام مشاوره در روایات ما بخصوص در بحث ازدواج بسیار تاکید شده است و ما نیز در این مسیر گام بر میداریم.

حجت‌ الاسلام‌ و المسلمین شورورزی با بیان اینکه یک مرکز مشاوره را اساتید آن بالا می برند و تمام دقت باید بر این باشد که تمام تکنیک ها که قرار است بر مبنای اسلامی باشد بر مبنای تخصص هم باشد، خاطرنشان کرد: مرکز مشاوره اسلامی سماح در واقع زمینه ساز ارتقاء سلامت جامعه خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha