یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
سایت امام حسین(ع)-کربلا

حوزه/ در آستانه فرارسیدن ماه محرم الحرام، سایت «امام حسین(ع)-کربلا» با هدف ترویج مکتب امام حسین علیه السلام و با تلاش عبدالله شیران در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در آستانه فرارسیدن ماه محرم الحرام، سایت «امام حسین(ع)-کربلا» با هدف ترویج مکتب امام حسین علیه السلام و با تلاش عبداله شیران در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، بخش اول این سایت، مقتل الحسین نام دارد که به سه بخش «منابع کهن {قرن اول تا قرن هفتم}»، «منابع معاصر {قرن هشتم تا پانزدهم}» و «زندگی نامه امام حسین علیه السلام» تقسیم شده است.

بخش دوم، احادیث نام دارد که در سه بخش «احادیث امام حسین علیه السلام»، «احادیث در مورد امام حسین علیه السلام» و «زیارتنامه های امام حسین (ع)» طراحی شده است.

امام حسین در قرآن و سایر ادیان، بخش سوم این سایت است که در آن، آیات مربوط به امام حسین علیه السلام در قرآن بررسی شده است و همچنین در کنار بررسی امام حسین (ع) از دیدگاه ادیان دیگر، مقالات و کتب مربوطه نیز در آن به صورت آنلاین موجود است.

بخش دیگر این سایت مربوط به عزاداری امام حسین علیه السلام است که در چهار قسمت «سابقه عزاداری در ایران»، «عزاداری در سایر کشورها»، «عزاداری ائمه معصومین برای امام حسین علیه السلام» و «عزاداری امام حسین(ع) در سیر تاریخ»، مطالبی را به مخاطبان ارائه خواهد کرد.

«امام حسین علیه السلام از منظر عقل»، «امام حسین علیه السلام از منظر عرفان»، «امام حسین (ع) و سیاست»، «اشعار»، «شهدای کربلا»، «نگارخانه»، «پرسش و پاسخ» و «متفرقه» از دیگر بخش های این سایت بوده و تمام مطالب با منبع آورده شده است.

گفتنی است با توجه به گستردگی مطالب، این سایت در حال تکمیل بوده و مخاطبان می توانند نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت «ارتباط با ما» منتقل نمایند.

این سایت به آدرس http://www.imamhossein-karbala.ir در دسترس علاقه مندان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سید مهدی IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    1 0
    لطفا آغاز بلیط اتوبوس ویژه اربعین هم اینترنتی و هم حضوری دوتاش پیگیری باشید ممنونم میشم