یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سید احمد صافی، نماینده آیت الله سیستانی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد صافی بر لزوم بهره گیری از چشمه های دعای مکارم الاخلاق به عنوان منبعی در تدوین بسته های آموزشی، تأکید کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد صافی متولی شرعی حرم مطهر حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) و نماینده حضرت آیت الله سیستانی، در جریان استقبال از دکتر محمد حسن جابر رئیس اداره توسعه و رشد پایدار با حضور مصطفی مرتضی آل ضیاء الدین تولیت آستان مقدس عباسی و عباس الداده الموسوی و فقیه کاظم آباده اعضای هیئت مدیره حرم مطهر، به کارکنان معاونت توسعه و رشد پایدار، توصیه کرد که در تولید برنامه آموزشی از دعای شریف مکارم الاخلاق امام زین العابدین (علیه السلام) سرمایه گذاری کنند.

وی بر لزوم بهره گیری از چشمه های دعای مکارم الاخلاق به عنوان منبعی در تدوین بسته های آموزشی و ارائه برنامه توسعه ای که همه ارزش های شریعت اسلامی را که در دعا گنجانده شده است، واجد شرایط باشد، تاکید کرد.

متولی شرعی حرم حضرت عباس (ع) افزود: این برنامه می‌تواند گسترده باشد و جنبه‌های مختلف آموزشی، اجتماعی، روان‌شناختی و غیره را پوشش دهد، مشروط بر اینکه مطالب آن از روی متدولوژی آموزشی تدوین شده باشد که انتقال ایده‌ها و مهارت‌ها را تضمین می‌کند تا قابل آموزش و سنجش باشد.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی اشاره کرد: می توان در آینده از دعاها یا روایات دیگری از اهل بیت (علیهم السلام) استفاده کرد تا بر شکاف فرهنگی وارد شده و دخیل در مطالب برنامه های توسعه و انسان، به ویژه برنامه هایی که متعلق به مبانی فکری و ایدئولوژیکی جامعه نیست، غلبه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha