سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: تفکر داعشی ها همان تفکر آمریکایی هاست و این جنایتکاران دست هایشان به خون مردم مظلوم عراق و سوریه آلوده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا امروز در نشست جهاد تبیین و روایت بمناسبت هفته بازخوانی و حقوق بشر آمریکایی و دهه امامت و ولایت در مرند افزود: آمریکا از هر دولتی حمایت کرده آن دولت سرنگون شده اما جمهوری اسلامی ایران از هر دولت و حاکمیتی حمایت کرده آن حاکمت پابرجاست و در مقابل دشمنان خود مقاومت و در همه مسیرها پیروز و سربلند شده است.

وی با بیان اینکه امروز باید غدیر را زنده نگه داشت اظهار کرد: مومن منتظر ظهور امام زمان(عج)، آن مومنی است که در مقابل دشمنان ایستادگی می کند و تسلیم نمی شود.

حجت الاسلام و المسلمین سرایی با اشاره به اینکه الگوی تمام عیار دنیای اسلام حسین بن علی(ع) است، ادامه داد: تفکر داعشی ها همان تفکر آمریکایی هاست و این جنایتکاران دست هایشان به خون مردم مظلوم عراق و سوریه آلوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا خاطر نشان کرد: ملت های مسلمان باید در مقابل مکر و حیله آمریکایی ها بایستند و مقاومت کنند، همان طور که یاران امام(ره) به رهبری آن فرمانده بزرگ شهید حاج قاسم سلیمانی توانستند داعش را شکست دهند و ما امنیت امروزمان را مدیون این شهدای والامقام هستیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha