سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
کد خبر: 1096169
۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴
ی

حوزه/ در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دورهمی خانواده‌های کاشانی در جشن مثبت ۳ با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان در تالار شهر فرهنگ سرای مهرکاشان برگزار شد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان در راستای اهتمام به منویات مقام معظّم رهبری (مدظلّه العالی) درخصوص فرهنگ‌سازی فرزندآوری و جوانی جمعیّت، جشن بزرگ«خانواده‌های ۳+ کاشانی» با حضور مادران زیر ۴۰ سال دارای ۳ فرزند و بیشتر در تالار شهر شهرداری کاشان انجام شد.

در این رویداد فرهنگی، اجتماعی که با استقبال با شکوه خانواده‌ها روبرو بود، حجت الاسلام رسول ساکی دبیر مجمع ملی فعالان جمعیت ایران با تقدیر از برگزار کنندگان این جشن برای توجه به امر ولی فقیه و رهبر انقلاب در رابطه با ضرورت فرزندآوری، با توجه به اینکه بحث پیری جمعیت یکی از چالش‌های آینده کشور است به موضوع جوانی جمعیت و خانواده اشاره کرد و پیرامون ارتباط خانواده با فرزند، تک فرزندی و چند فرزندی و نیز مسائل آن در جامعه به ایراد سخن پرداخت.

عفت پدرام‌فر، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر نیز با تاکید بر فرهنگ سازی جوانی جمعیت و تعالی خانواده، با توجه به فعالیت‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در بحث اجرای قوانین و فرهنگ سازی عمومی برای افزایش نسل و ترغیب جمعیت جوان از اهتمام ویژه سازمان به موضوع خانواده در سال ۱۴۰۲ تقدیر کرد و پیرامون اقدامات مدیریت شهری در حوزه حمایت خانواده و جوانی جمعیت سخن گفت.

در این مراسم به ۴ نفر از مادران زیر ۲۷ سال کاشانی که ۵ فرزند و بیشتر داشتند، کمک هزینه زیارت کربلای معلی و به ۱۰ نفر از مادران زیر ۴۰ سال کاشانی که ۳ فرزند و بیشتر داشتند، کمک هزینه زیارت مشهد مقدّس اهداء گردید.

همچنین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در این مراسم با توجه به مفاد ماده ۲۵ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برای استفاده مادران دارای ۳ فرزند و بیشتر، تسهیلاتی را در این خصوص پیش‌ بینی کرده که به موجب آن می‌توانند از خدمات فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و گردشگری تحت پوشش سازمان و شهرداری با تخفیف ۵۰ درصد استفاده نمایند.

مولودی خوانی، استندآپ کمدی و اجرای سرود توسط گروه بنت‌الهدی از پایگاه مسجد مهدیه حوزه حضرت زینب (س)، مسابقه و اهدای جوایز از دیگر برنامه‌های جشن«خانواده‌های ۳+» در کاشان بود.

انتهای پیام./

دورهمی خانواده‌های کاشانی در جشن مثبت ۳

دورهمی خانواده‌های کاشانی در جشن مثبت ۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha