یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ نخستین دوره جشنواره ملی صنایع خلاق فرهنگی عالم آل محمد(ص)

حوزه/ دبیر علمی اولین جشنواره علمی صنایع خلاق فرهنگی عالم آل محمد(ص) از برگزاری اختتامیه این جشنواره در بهمن ماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، قاسم صادقی بجستانی طی سخنانی در نشست خبری این جشنواره که به همت سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی و دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) در حال برگزاری است، با بیان این که هدف از برگزاری جشنواره صنایع خلاق فرهنگی رضوی عالم آل محمد(ع)، شناسایی و حمایت از ظرفیت‌های داخلی در راستای توسعه صنایع خلاق رضوی است، ابراز داشت: این جشنواره در دو بخش عمومی و دانش آموزی برگزار می‌شود و به یاری حق تعالی اختتامیه آن بهمن ماه سال جاری خواهد بود.

وی همچنین افزود: این جشنواره در محورهایی چون توسعه و ترویج فرهنگ و اندیشه رضوی، خدمت رضوی، ادب حضور، توسعه وقف و نذر و سوغات فرهنگی برگزار می شود و تاکنون نیز بیش از ۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

دبیر علمی جشنواره علمی صنایع خلاق فرهنگی عالم آل محمد(ص) ادامه داد: توجه و اهتمام نسبت به توسعه صنایع خلاق فرهنگی، زائر و زیارت و ایجاد زمینه توسعه صنایع خلاق رضوی، بدون تردید می تواند در راستای رونق بخشی به اقتصاد فرهنگ و هنر آن هم برپایه ارزش های اسلامی بسیار مؤثر باشد.

وی همچنین با اشاره به این که کلیه علاقه مندان برای شرکت در جشنواره می‌توانند در سه سطح ایده، خدمت و محصول آثار خود را ارسال کنند، گفت: صاحبان آثار برگزیده در سطح اول ۸ سکه تمام بهار آزادی، سطح دوم ۵ سکه تمام بهار آزادی و آثار برگزیده در سطح سوم نیز ۳ سکه تمام بهار آزادی دریافت می نمایند.

صادقی بجستانی در خاتمه با اشاره به این که مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا پانزدهم مهرماه سال جاری است، افزود: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر جهت حضور در جشنواره می‌توانند به نشانی https://sanayekhalagh.imamreza.ac.ir/fa/ مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha