دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1096226
۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۵
رز

حوزه / رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان از اجرای ۵۰۰ ویژه برنامه دهه ولایت توسط هیئات مذهبی و تشکل‌های فرهنگی و دینی در این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام مهدی بصیرتی رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، با تبریک عیدسعید غدیر خم، اظهار داشت: براساس تعظیم شعائر دینی خصوصا عید غدیر برنامه‌های باشکوهی در شهرستان کاشان برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان، جشن خیابانی در بلوارهای نماز، شهید جانجانی فین، راوند و پارک آیت الله مدنی کاشان را از مهمترین برنامه‌های دهه ولایت عنوان کرد و گفت: میهمانی غدیر کاشانی‌ها صبح روز جمعه تا غروب در بلوار نماز توسط ۱۰۰ موکب و برنامه‌های فرهنگی و اطعام غدیر به‌صورت گسترده در شهرستان کاشان از دیگر برنامه‌های روز عیدغدیر است.

حجت الاسلام بصیرتی، از توزیع ۳۰۰ هزار پرس غذا توسط هیئات مذهبی در سطح شهرستان کاشان در روز عید غدیرخم خبر داد و اظهار کرد: خدا را شاکریم که همزمان با سراسر کشور، روز عید غدیر خم، کاشان نیز رنگ و بوی امیرالمومنین(ع) به خود خواهد گرفت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان، با بیان اینکه ۵۰۰ ویژه برنامه در دهه ولایت توسط هیئات مذهبی و تشکل‌های فرهنگی، دینی به صورت وسیع برگزار شده است، خاطرنشان کرد: علاوه بر جشن‌های موردی در هیئت‌های مذهبی، ۱۰ برنامه شاخص فرهنگی و دینی نیز در روز عید غدیر در کاشان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام بصیرتی با اشاره به سنت تکریم سادات در روز عید غدیر در کاشان، یادآور شد: احترام به سادات، دید و بازدید از سادات و خانواده معظم شهدای سادات در روستاهای مختلف از جمله روستای علوی به صورت مستقیم از رسانه ملی در شب عید غدیر پخش خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان در پایان تصریح کرد: به مناسبت عید غدیر چهار شب جشن کودکانه بسیار باشکوه با حضور اقشار مختلف مردم در پارک آیت الله مدنی کاشانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha