یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
عید غدیر

مدیر مدرسه علمیه نرجسیه سلام الله علیها رودان گفت: بین غدیر و انتظار فرج پیوند عمیق و ناگسستنی نهفته است که قابل انکار نیست.

خانم عاطفه انصاری، مدیر مدرسه علمیه نرجسیه(سلام الله علیها) رودان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، ضمن تبریک به مناسبت عید غدیر و دهه ولایت‌ بیان کرد: غدیر از مهمترین‌ شعائر دین است. احیا و بزرگداشت‌ غدیر موجب افزایش ایمان و تقوا در جامعه می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه نرجسیه(سلام الله علیها) رودان تصریح کرد: هدیه دادن به کودکان و اطعام در روز غدیر از مستحبات پسندیده‌ای است که باید آن را جدی گرفت چرا که با این کار بذر محبت حضرت علی(علیه السلام) در دل مؤمنین کاشته می‌شود.

وی با بیان این که غدیر تداوم خط رسالت است، خاطر نشان کرد: غدیر، یک کتاب مبین است؛ سندی برای تداوم خط رسالت در جلوه امامت و صراطی است مستقیم که به سنت پیامبر(ص) منتهی می‌شود.

انصاری در پایان با اشاره به این که مقام معظم رهبری رهبری فرمودند "حادثه و واقعه‌ی غدیر نشانه‌ی عظمت و جامعیت اسلام است"، خاطرنشان کرد: سنت و فرهنگ زیبای تبریک به سادات و رفتن به منزل و دیدار آنان، نمونه بارز بزرگی شأن و مقام والای اهل‌ بیت پیامبر(صل الله علیه و آله و سلم) است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha