جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
طلاب مدرسه رسول اکرم مریانج

حوزه / معاون تهذیب مدرسه علمیه حضرت رسول اکرم(ص) مریانج گفت: طلاب مدرسه علمیه حضرت رسول اکرم(ص) به‌مناسبت عید غدیرخم در تعدادی از روستاهای اطراف مریانج حاضر و به اجرای برنامه‌های مختلف و برگزاری جشن با حضور کودکان و نوجوانان پرداختند.

حجت الاسلام امیرحسین ادیب معاون تهذیب مدرسه علمیه حضرت رسول اکرم(ص) مریانج در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به اقدامات و تلاش‌های کادر و طلاب این مدرسه علمیه در ایام عید غدیر، اظهار داشت: طلاب مدرسه علمیه حضرت رسول اکرم(ص) به‌مناسبت عید غدیرخم در تعدادی از روستاهای اطراف مریانج حاضر و به اجرای برنامه‌های مختلف و برگزاری جشن پرداختند.

وی افزود: روستاهای خلیل کرد، پهنه بر، خوشاب علیا، خوشاب سفلی، هارون آباد، میهمله علیا و میهمله سفلی، مناطقی بودند که طلاب جهادی مدرسه علمیه حضرت رسول اکرم(ص) مریانج برای امر تبلیغ در آنجا حاضر و به اجرای برنامه مشغول شدند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه حضرت رسول اکرم(ص) مریانج، با بیان اینکه این حضور با استقبال خوب اهالی روبرو شد، یادآور شد: اجرای کار کودک، به‌همراه اجرای مسابقات و اهدای جوایز از جمله اقدامات طلاب این مدرسه علمیه در روستاهای اطراف مریانج همزمان با عید غدیر بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha