دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / مانور تبلیغی ترویجی زکات در ملایر

حوزه / امام جمعه ملایر با اشاره به برگزاری مانور زکات در شهرستان ملایر، گفت: این مانور با هدف ترویج فرهنگ زکات در سطح شهرستان با استفاده از ظرفیت روحانیون از طریق تبلیغ چهره‌به‌چهره در سطح شهرستان و روستاهای شهرستان ملایر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، مانور زکات در سطح شهرستان ملایر امروز با حضور حجت الاسلام ارزنده، مدیرکل کمیته امداد خمینی(ره) همدان و مدیران سازمان تبلیغات و سپاه ناحیه ملایر برگزار شد.

حجت الاسلام ارزنده با اشاره به اینکه این مانور با هدف ترویج فرهنگ زکات در سطح شهرستان برگزار خواهد شد، اظهار داشت: مبلغین و روحانیون از طریق تبلیغ چهره‌به‌چهره به تبلیغ امر زکات در سطح شهرستان و روستاهای شهرستان ملایر خواهند پرداخت.

وی با تأکید بر اهمیت توجه به این فریضه بزرگ، خاطرنشان کرد: نیازمند همراهی و همگامی همه متولیان در این عرصه برای دستیابی به اهداف موجود هستیم.

امام جمعه ملایر افزود: لازم است تا نهضت احیاء و ترویج زکات در همه سطوح مورد توجه قرار گیرد تا برکات بی‌پایان آن شامل مردم، کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی شود.

وی با بیان اینکه رفع فقر و فاصله طبقاتی در اسلام ساز و کار مختلفی دارد، گفت: در میان تمامی کارهای اقتصادی توجه به زکات برای رفع فقر در صدر قرار دارد و لذا باید نسبت به آن حساس باشیم.

ترویج فرهنگ زکات در سطح شهرستان ملایر با استفاده از تبلیغ چهره‌ به چهره

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha