دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
photo_2023-07-18_01-25-13.jpg

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) مشگین‌شهر با بیان اینکه دشمنان با رواج برهنگی درصدد از بین بردن حریم‌ها هستند، گفت: حذف فرهنگ اسلامی از جامعه، هدف آنها از ترویج بی‌حجابی می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، حجت‌الاسلام‌ علی رستم‌وند در آیین تجلیل از دانش‌آموزان محجبه مدارس مشگین‌شهر که ظهر امروز به مناسبت هفته عفاف و حجاب با همکاری مدارس علمیه برادران و خواهران این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در طی سال‌های اخیر بر اثر تهاجم فرهنگی و شبهه‌افکنی‌های مغرضانه دشمن، با چالش‌های مختلف در موضوع حجاب و پوشش بانوان روبرو هستیم.

وی افزود: چالش‌ها و برنامه‌ها در خصوص ترویج بی‌حجابی تا جایی پیش رفته است که گروهی برهنگی را نشانه تمدن و حجاب و عفاف را نماد عقب‌ماندگی معرفی می‌کنند.

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) مشگین‌شهر با اشاره به تفاوت نگاه غرب و اسلام به زن، گفت: نگرش اسلام به زن یک نگاه ارزشی است اما در جوامع غربی شان زن از مرتبه انسانیت به پست‌ترین درجه تنزل یافته و در این جوامع دیدگاه به زن به عنوان‌ کالا می‌باشد.

حجت‌الاسلام‌ رستم‌وند در این راستا تصریح کرد: در تعالیم اسلامی زن مهم‌ترین عامل تحکیم بنیان خانواده معرفی شده است و از همین رو دشمنان اسلام با رواج برهنگی و بی‌حجابی در صدد فروپاشی بنیان خانواده‌ها و حذف فرهنگ اسلامی از جامعه هستند.

مدیر مدرسه علمیه مشگین‌شهر به تبیین آثار بدحجابی در روابط فردی و خانوادگی پرداخت و بیان داشت: فروپاشی بنیان خانواده مهم‌ترین پیامد بی‌حجابی‌ است و ماحصل روابط آزاد و ناسالم بین اعضای خانواده تربیت ناصحیح نسل‌ها می‌باشد.

هدف دشمن از ترویج بی‌حجابی حذف فرهنگ اسلامی است

هدف دشمن از ترویج بی‌حجابی حذف فرهنگ اسلامی است

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha