سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
جمالی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به تلاش دشمن برای بی عفتی در جامعه و هدف قرار دادن بنیان خانواده گفت: دشمن بیکار ننشسته و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری در حال تهاجم فرهنگی و از بین بردن بنیان خانواده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان بوشهر به ریاست حجت‌الاسلام یوسف جمالی رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان و با حضور صالح رحیمی فرماندار بوشهر و دیگر اعضا صبح امروز در محل سالن جلسات شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی در این جلسه با اشاره به مسئله عفاف و حجاب گفت: عفاف و حجاب یکی از دست آوردهای مهم انقلاب است و با رعایت آن انسان می‌تواند به جایگاه رفیع برسد، از طرف دیگر برای دستیابی به جامعه سالم، مسئله حجاب و عفاف باید قوی و مجدانه مورد دقت و توجه قرار گیرد زیرا در دین مبین اسلام برای آن سفارشات زیادی شده و با رعایت و محافظت از آن، زندگی خانوادگی استحکام می‌یابد.

رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به تلاش دشمن برای بی عفتی در جامعه و هدف قرار دادن بنیان خانواده افزود: متاسفانه دشمن بیکار ننشسته و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری در حال تهاجم فرهنگی و از بین بردن بنیان خانواده ها می باشد؛ بنابراین بایستی به نوجوانان و جوانان در مورد نوع پوشش آموزش داد که ناخواسته در دام دشمنان قرار نگیرند.

صالح رحیمی فرماندار بوشهر نیز با اشاره به اینکه دشمنان اسلام با ابزار جنگ نرم و فضای مجازی توطئه‌های زیادی علیه کشور ما انجام داده و با راهکارهای مختلف سعی بر آسیب به بنیان خانواده‌ها دارند، ادامه داد: نقش مسئولین و دستگاه های فرهنگی و خانواده ها در مقابله با توطئه‌های دشمنان بسیار حائز اهمیت است و در این رابطه باید با استفاده از تمام ظرفیت ها و تبیین و تشریح فرهنگ عفاف و حجاب در تحکیم بنیان خانواده با اقدامات فرهنگی مناسب گام برداریم.

فرماندار بوشهر یادآور شد: مسئولان امور بانوان در ادارات با همکاری سایر دستگاه های مرتبط نسبت به طرح و اجرای برنامه های با نشاط و سالم و همسو با فرهنگ غنی ایرانی اسلامی در اجرای برنامه های مناسبتی در زمینه عفاف و حجاب اهتمام لازم را داشته باشند.

در ادامه جلسه پس از بحث و تبادل نظر تصمیماتی جهت پیگیری و اجراء برنامه ها توسط دستگاههای مسئول مصوب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha