دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بازنمایی کتاب قرآن کریم در کتابخانه های عمومی

حوزه/ کتابداران استان بوشهر با بازنمایی کتاب آسمانی قرآن کریم در کتابخانه‌های عمومی استان، هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، در پی هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد که با واکنش شدید مسلمانان جهان در محکومیت این اقدام همراه بود، کتابداران استان بوشهر نیز با بازنمایی کتاب آسمانی قرآن کریم در کتابخانه‌های عمومی استان، این هتک حرمت را محکوم و خواستار برخورد جدی با عاملان این اقدام موهن شدند.

حیدر راهب مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر با اعلام این خبر و با محکوم کردن این اهانت، اظهار کرد: بدون شک هتک حرمت قرآن کریم توسط جاهلانی صورت گرفت که مخالف اندیشه، تفکر و علم هستند، چرا که کتاب قرآن به عنوان بزرگترین و بهترین معجزه الهی سرشار از آموزه‌های دینی و علمی است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر با بیان اینکه قرآن کریم مرجع بسیار مهمی برای پژوهشگران و جویندگان حقیقت در سراسر دنیاست، افزود: این جاهلان در پی خاموش کردن نور قرآن هستند، این در حالی است که گستره استقبال از دین مبین اسلام و قرآن کریم روز به روز در حال افزایش است و چراغی برای افرادی است که به دنبال روشنی و حقیقت محض در عالم هستی هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha