دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت اللہ حافظ ریاض نجفی

حوزه/ آیت‌الله حافظ سید ریاض حسین نجفی گفت: ما سه عنصر اصلی داریم که عبارتند از پیامبر اکرم، قرآن و امامت. قابل تأسف است که این سه عنصر در جهان مورد اهانت و حمله قرار می گیرند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» آیت‌الله حافظ سید ریاض حسین نجفی رئیس وفاق مدارس شیعه پاکستان ضمن محکومیت قرآن سوزی در سوئد گفت: هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد محکوم و توطئه ای برای از بین بردن صلح جهانی است. این اقدام قبیح در کشورهای غیر اسلامی مدام تکرار می شود.

وی در ادامه اظهار داشت: ما سه عنصر اصلی داریم که عبارتند از پیامبر اکرم، قرآن و امامت. قابل تاسف است که این سه عنصر در جهان مورد اهانت و حمله قرار می گیرند و این اهانت ها گاهی توسط غیر مسلمانان و گاهی توسط خود مسلمانان انجام می شود.

وی تصریح کرد: امروز با عزای امام حسین (ع) نیز مخالفت هایی دیده می شود، هرچند بارها تبیین کرده ایم که مجلس سوگواری و یاد کربلا در جهت افشای ظلم وستم ظالمان و ستمکاران و ابراز محبت به اهل بیت اطهار(ع) برگزار می‌شود. در مجالس جز ادای احترام به شهیدان کربلا چیزی گفته نمی شود. اما باز هم موانعی در برپایی عزای حسینی ایجاد می شود و همچنین مدتی است توسط پلیس از رفتن به زیارت عتبات جلوگیری می شود که این اقدام محکوم است و باید از این کارها دست بکشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha