جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ڈاکٹر عبدالغفور راشد

حوزه/ دکتر عبد الغفور راشدی گفت: کشورهای اروپایی خود را حاملان صلح و متمدن می‌دانند و از عدالت و انصاف حرف می زنند، اما همه در ضدیت با اسلام متحد هستند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» دکتر عبدالغفور راشد نائب رئیس جمعیت اهل حدیث پاکستان اهانت به قرآن در سوئد و هلند را به شدت محکوم کرد و گفت: به مسلمانان توهین شده است. حوادث فزاینده اسلام هراسی شرم آور و توطئه ای برای از بین بردن صلح جهانی است. کشورهای اروپایی که خود را حاملان صلح و متمدن می‌دانند و از عدالت و انصاف حرف می زنند، اما همه در ضداسلام متحد هستند.

دکتر عبدالغفور راشد اظهار داشت: تبلیغات منفی و توهین‌ها نسبت به اسلام و مقدسات اسلامی مدت‌هاست که ادامه دارد و چنین حوادثی توطئه‌ای شنیع برای گسترش ناآرامی در جامعه جهانی است. هتک حرمت به قرآن غیر قابل تحمل است، قرآن معجزه خداوند است. از سوی دیگر به نام آزادی بیان، احساسات جهان اسلام با اهانت به قرآن، جریحه دار می شود.

وی تأکید کرد: حوادث اهانت به قرآن کریم نیز هشداری محکم به مسلمانان است که باید اختلافات را کنار گذاشته و برای مبارزه با توطئه های دشمن متحد شوند.

وی تصریح کرد: حفاظت از اماکن مقدس اسلامی بر عهده هر مسلمان است. کشورهای اروپایی ها نیز باید به رفتار ریاکارانه خود پایان دهند و برای صلح در جهان نقش آفرینی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha