جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
علامہ راجہ ناصر عباس جعفری

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری گفت: در کشورهای غربی ارزش های انسانی رعایت نمی شود و اسلام هراسی رو به افزایش است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین راجا ناصر عباس جعفری رئیس مجلس وحدت مسلمین پاکستان هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد را به شدت محکوم کرد و اظهار داشت: آسیب رساندن به احساسات جهان اسلام یک عمل بسیار جنایتکارانه است که نمی توان آن را تحت عنوان آزادی بیان پوشش داد.

وی افزود: چهره زشت غرب که خود را متمدن می نامد باید با این گونه اعمال شنیع در معرض دید همه جهان قرار گیرد. هتک حرمت به قرآن کریم به وضوح نشان می دهد که ارزش های انسانی رعایت نمی شود و اسلام هراسی در کشورهای غربی رو به افزایش است و طبیعی است که مسلمانان نسبت به این اقدام تحریک آمیز واکنش تندی نشان دهند.

وی تصریح کرد: هیچ دینی اجازه اهانت به مقدسات ادیان دیگر را نمی دهد که باعث جریحه دار شدن عواطف دینی و قلب انسان ها می شود. تاسف بار است که این اقدام جنایتکارانه یکی پس از دیگری در جامعه غربی تکرار شده است و استاندارد دوگانه نهادهای حقوق بشر و صلح جهانی مذموم است.

وی در پایان گفت: کشورهای اروپایی نیز افراد درگیر در این روند جنایتکارانه را مجازات نمی کنند و به همین دلیل حوادث هتک حرمت به اماکن مقدس مسلمانان روز به روز در کشورهای غربی به یک امر عادی تبدیل شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha