شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اسلامی تحریک پاکستان کے سربراہ حجت الاسلام والمسلمین سیدساجد علی نقوی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی گفت: برخی از مجلات و افراد در غرب با استفاده از آزادی بیان احساسات میلیاردها نفر را جریحه دار می کنند. چنین رفتارهای افراطی، تروریسم است که تهدیدی جدی برای صلح جهانی است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی در پیامی ضمن اظهار خرسندی از قطعنامه ارائه شده توسط پاکستان علیه اسلام هراسی، گفت: هتک حرمت مقدسات نقض جدّی منشورها و قوانین بین المللی است. احترام به مقدسات اسلام ضروری است. حوادث روزافزون هتک حرمت اسلام بشدت محکوم است. جهانیان به ویژه کشورهای اسلامی از نفوذ خود برای ایفای نقش کلیدی در جلوگیری از هتک حرمت اماکن مقدس استفاده کنند تا از گسترش گروه های افراطی جلو گیری شود.

وی در ادامه افزود: این اقدامات حاصل تفکر افراط گرایی است. برای رفع آن، نهادها و به ویژه کشورهای اسلامی تدابیری اتخاذ کنند.

حجت‌الاسلام ساجد نقوی اظهار داشت: هیچکس نمی تواند به نام آزادی بیان به مقدسات دینی اهانت کند. اما متأسفانه برخی از مجلات و افراد در غرب با استفاده از آزادی بیان احساسات میلیاردها نفر را جریحه دار می کنند و این روند همچنان ادامه دارد. بنابراین اقدامات بهتری در این زمینه انجام شود زیرا چنین رفتارهای افراطی تروریسم است که تهدیدی جدی برای صلح جهانی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha