چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
sa

حوزه / حجت الاسلام طباطبایی نژاد برلزوم استفاده از ظرفیت محصولات فرهنگی با ساخت کلیپ های کوتاه و انیمیشن در حوزه تبلیغ دین تاکید کرد و خاطرنشان کرد: هرچقدرتبلیغ دین از طریق هنر در بین روحانیون و حوزه های علمیه جدی تر گرفته شود قطعا محصولات خوبی نیز در این حوزه بدست خواهد آمد.

حجت الاسلام سید احمد طباطبایی نژاد مسئول سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به انعقاد تفاهم نامه همکاری فرهنگی شهرداری قم و کاشان اشاره کرد و اظهار داشت : خدا را شاکریم که در قالب این تفاهم نامه توانستیم در تعظیم شعایراسلامی ازهنرمندان و شاعران آیینی شهر مقدس قم خصوصا کوروش زارعی درنکوداشت محتشم کاشانی وایام شهادت سالارشهیدان بهره مند شویم .

مسئول سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم بر لزوم گسترش تبادلات فرهنگی دینی قم و کاشان تأکید کرد و یاد آورشد : کاشان و قم به عنوان دو شهر اهل بیتی به دلیل ارتباط دیرینه ای که از قدیم الایام با هم داشته اند می تواند موجب رشد ارتباطات و اقدامات فرهنگی و شناخت بیشتر هنرمندان و شاعران آیینی در گسترش اسلام ناب در ایران خصوصا درجهان اسلام شوند.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد در پاسخ سوال خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان پیرامون دغدغه مقام معظم رهبری پیرامون تبلیغ در دیدار با حوزویان اظهار داشت : در دیداری که پیرامون کنگره شهدای قم با مقام معظم رهبری داشتیم معظم له تأکید زیادی بر انتقال پیام شهدا به نحو احسن از زبان هنر داشتند.

مسئول سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم به تجربه این سازمان در کنگره شهداء و جشنواره فیلم این استان اشاره و یاد آورشد : شهرداری قم با حمایت از شعر آیینی ، هنر آسمانی و تئاتر انقلابی تمام تلاش خود را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گسترش اسلام ناب به کار گرفته است.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد برلزوم استفاده از ظرفیت محصولات فرهنگی با ساخت کلیپ های کوتاه و انیمیشن در حوزه تبلیغ دین تأکید کرد و خاطرنشان کرد: هرچقدر تبلیغ دین از طریق روحانیون و حوزه های علمیه جدی تر گرفته شود قطعا محصولات خوبی نیز دراین حوزه بدست خواهد آمد.

مسئول سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، برلزوم آشنایی مبلغین و روحانیون با فن سخنوری در تبلیغ دین تأکید کرد ویاد آورشد: فن سخنوری به عنوان شاخه ای از کارهنری باید مورد توجه سخنرانان و مبلغین قرار گیرد.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد محتشم کاشانی را از افتخارات شیعه دانست و یاد آورشد: جریان هنری این شاعر آیینی علاوه برتأثیرگذاری در گسترش فرهنگ شیعه و محبت به اهل بیت(ع) در سراسر جهان، خصوصا کشورهای اسلامی روسیه ، کشورهای عربی وشرق جهان به عنوان یک هنر ناب نیز شناخته شده است.

مسئول سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم،با بیان اینکه محتشم کاشانی در قله شعر آیینی قرار دارد تاکید کرد :باید از سرمایه عظیم شعر آیینی شهر مقدس قم ، کاشان و دیگر شهرهای کشور با برگزاری رویدادهایی همچون نکوداشت محتشم کاشانی ها بیش از پیش پاسداری شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha