شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیدار تعزیرات حکومتی خوزستان با نماینده ولی فقیه در خوزستان

حوزه / نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: پیگیری مطالبات مردمی، امید را بین مردم ایجاد و تثبیت می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، مهدی طیبی سرپرست تعزیرات حکومتی استان خوزستان و هیأت همراه شامگاه پنج‌شنبه با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار داشت: پیگیری مطالبات مردمی، امید را بین مردم ایجاد و تثبیت می‌کند.

امام جمعه اهواز افزود: گله مردم از عدم ثبات در قیمت‌ها است و این مسأله نشان از عدم دقت کافی و لازم در نظارت‌ها است، بنابراین باید مردم احساس کنند که نظارت دقیقی در این زمینه وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به نامه حضرت امیرالمؤمنین(ع) به مالک اشتر، ادامه داد: یکی از نکات کلیدی در این نامه، مساله نظارت است، در کشور متاسفانه نظارت، جایگاه خود را پیدا نکرده است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد خاطرنشان کرد: زمانی که تعامل و همدلی بین مسئولان باشد، مردم نیز احساس می‌کنند که نظارت‌ها به درستی وجود دارد.

امام جمعه اهواز با اشاره به مطالبه نظارت قوی و مستمر از رئیس جمهور تا مسئولان استانی در موضوع‌های گوناگون، اظهار کرد: البته اخیرا نظارت الکترونیکی مقداری خود را نشان می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، به مساله قاچاق نیز اشاره کرد و گفت: باتوجه به جایگاه استان خوزستان باید دقت بیشتری نسبت به مبارزه با قاچاق سازمان یافته انجام شود و به جای مبارزه با کوله بری با قاچاق کلان مبارزه شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha