دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر گفت: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر، بیان کرد: ولایتمداری به شعار و کلام نیست و یاران حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) با شهادت و تقدیم جان خود، این درس را به همه ما دادند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام محمدزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر، امروز در آیین سوگواری هیات رزمندگان اسلام شهرستان شبستر، اظهار داشت: شیعیان با حضور در مراسم عزاداری محرم و با کسب معنویت و تزکیه نفس، خود را در برابر نفوذ شیطان بیمه می‌کنند و محبان اهل بیت(ع) با عزاداری بر مصیبت‌های امام حسین(ع) پیوند عاطفی قوی بین خود و امام معصوم(ع) ایجاد می‌کنند که این ارتباط عاطفی باعث می‌شود فرد پس از عزاداری سعی کند ویژگی‌های محبوب را در خود تقویت کند.

وی افزود: هر مراسم عزاداری باید پایگاهی باشد برای روشنگری احکام شرعی و تعلیم معارف دینی، چرا که هدف فقط ذکر مصیبت‌های امام حسین(ع) و خاندان ایشان نیست و باید عمل به توصیه‌های امامان(ع) مورد توجه قرار بگیرد،

حجت الاسلام محمدزاده، با اشاره به اینکه امام حسین(ع) ولایتمداری را با تقدیم جان خود به اثبات رساند، عنوان کرد: در مسئله ولایتمداری باید عمل و رفتار ما معرف ائمه اطهار(ع) باشد و دین و اعتقادات را در عمل بر همه چیز مقدم بدانیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر، بیان کرد: ولایتمداری به شعار و کلام نیست و یاران حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) با شهادت و تقدیم جان خود، این درس را به همه ما دادند.

وی ولایت مداری را از دیگر مطالبات مهم از هیأت‌های مذهبی عنوان کرد و یادآور شد: عزاداران حسینی باید انسان‌های ولایی و گوش به فرمان ولی فقیه باشند و پشت سر ولی فقیه حرکت کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha