یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
نماز

حوزه/مدیر روابط عمومی دفتر امام‌ جمعه بروجرد از اقامه نماز در بوستان ها و تفرجگاه های این شهرستان خبر داد.

عباس محمدی منش، مدیر روابط عمومی دفتر امام‌جمعه بروجرد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد، گفت: از خرداد ماه امسال به همت امام جمعه بروجرد حجت الاسلام سید علی حسینی طرح اقامه نماز تا پایان فصل تابستان در بوستان ها و تفرجگاه های بروجرد برگزار می شود.

وی هدف از اجرای این طرح را ترویج آئین های عبادی سیاسی دین مبین اسلام، وحدت و همدلی مردم، گره گشایی از مشکلات مردم و احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اعلام کرد.

مدیر روابط عمومی دفتر امام جمعه بروجرد با بیان اینکه این طرح هر هفته در یک بوستان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت امام جمعه در حال برگزاری است، اظهار کرد: در این طرح همچنین لزوم ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نیز برای مردم تبیین و تشریح می شود.

محمدی منش در پایان با بیان اینکه هر شب مدیران دو اداره با برپایی میز خدمت پاسخگوی سوالات و مطالبات مردم شهرستان هستند، خاطر نشان کرد: از زمان تشکیل قرارگاه پشتیبانی و مانع زدایی از تولید که حدود یک سال و نیم گذشته توسط امام جمعه، فرمانداری، سپاه پاسداران، دادستانی، دادگستری و تعدادی از ادارات و سازمان ها تاکنون مشکل ۵۰ کارخانه و کارگاه تولیدی شهرستان مرتفع شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha