دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1101912
۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴
حمله عده‌ای به آمران به معروف همدان

حوزه / به دنبال انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم یکی از آمران به معروف در محله سبدبافان شهر همدان پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و ضاربان آمر به معروف دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، به دنبال انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم یکی از آمران به معروف در محله سبدبافان شهر همدان پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بر اساس تحقیقات صورت گرفته آمر به معروف اهل و ساکن قم، یک دختر بی حجاب را در زمینه رعایت حجاب امر به معروف می‌کند که در ادامه چند جوان به وی حمله ور شده و به خودرو او نیز آسیب وارد می‌کنند.

در ادامه با شناسایی محل زندگی متهمین، طی یک عملیات دقیق هر پنج فرد ضارب دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فاطمه IR ۰۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    1 3
    من به بی حجابان توصیه میکنم،اگر خیلی به بی حجابی علاقه دارند، طوری که می خواهند جلو خدا و قرآن و ملت بایستند،اینجا ایران است ،کشور اهل بیت است،اینجا را نمی توانید تبدیل به فاحشه خانه کنید،لطف کنید ایران را ترک کنید و به همانجا بروید که خدایشان شیطان است،،بگذارید مردم مسلمان هم راحت زندگی کنند،وقتی عذاب الهی نازل بشه خشک و تر با هم می سوزند،
  • رسول ملکیان اصفهانی IR ۰۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    1 0
    با عرض سلام واحترام یک جائی از کارهایمان بخصوص جناب بعضی از مسئولین ایراد دارد. آنهائی که کار قانون را اینقدر کش دادند و آنهائی که به قانون فعلی کامل و خوب عمل نکردند. قربانی جریان معاصر (عفاف و حجاب و فساد و فحشا) خانواده های متدین انقلابی و نیروهای انقلابی متدین پلیس هستند. کی می خواهیم از خواب غفلت بیدار شویم خدا می داند. لعنت خدا بر منافقین .