دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شهید مدافع حرم حاج حسین علیخانی

حوزه/ همسر و دختران سردار شهید مدافع حرم حاج حسین علیخانی در پی امر به معروف و نهی از منکر مورد ضرب و جرح عده‌ای هنجارشکن قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، صبح امروز در پی امر به معروف و نهی از منکر همسر و دختران سردار شهید حاج حسین علیخانی از شهدای مدافع حرم پس از امر به معروف، مورد ضرب و جرح عده‌ای هنجارشکن قرار گرفتند.

پس از این اتفاق برخورد با این هنجارشکنان در دستور نیروهای امنیتی و انتظامی قرار گرفت که لحظاتی پیش توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

حمله به همسر شهید علیخانی در کرمانشاه به جرم امر به معروف / ضاربان دستگیر شدند

آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با صدور بیانیه ای اقدام سبوعانه هنجارشکنان را محکوم و خواستار صیانت از کیان عفت عمومی جامعه شد.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ

تعرض و ورود به عنف به حریم بیت شهید مدافع حرمی که جانش را در قربانگاه دفاع از حریم آل الله(ع)، ارزانی بقای اسلام و انقلاب کرده و اقدام سبوعانه، هتک آمیز و حرمت ناشناسانه فردی ساختار شکن، علیه همسر مکرم ایشان که به دلیل عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر مورد ضرب و شتم واقع شده موجی از تألم و تأثر را به دنبال داشته است.

ضمن ابراز انزجار قلبی از این واقعه شنیع، نکاتی را لازم به تذکر جدی می‌داند.

۱_ دستگاه قضایی با درک صحیح از فرض پیش آمده قاطعاً این ضایعه را بررسی کرده و ضمن اعمال مراتب قانونی، هتاکان را به سزای عمل خود رساند، همچنین ضرورت دارد این برخورد محکم قانونی به نحو شایسته به اطلاع افکار عمومی و دل‌های جریحه‌دار برسد.

۲_ نیروی انتظامی با هوشیاری هرچه تمام‌تر، کیان عفت عمومی را بیش از پیش پاسداری کند و با التفات و ملاحظه حفظ حرمت ماه عزای سید الشهدا(ع)، با پشتوانه قانون و نیز خواست قلبی مردم شریف و مومن استان، با حرمت شکنان، هنجارگریزان، مروجان برهنگی و مبلغان فرهنگ منحط غرب، برخورد قاطع داشته باشد.

مصطفی علماء

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فاطمه IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    4 1
    خداوند لعنت کنه کسانی رو که به خانواده های شهدای عزیز بی احترامی میکنند قطعا بدانند عاقبت به سر میشوند
  • زهراء IQ ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    3 1
    انتم بتضحيات هؤلاء الشهداء الابرار... تنعمون بالأمان مؤسف ما بحدث...
  • سمیه IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    1 1
    واقعا متاسف شدم از خواندن این خبر عکس شهید علیخانی در میدان نفت نصب شده است من هر روز میبینم و واقعا از روی ایشان همسرش و سه فرزند دلبندم شرمنده ام . خواستار اشد مجازات برای متجاوزان به منزل ایشان هستم
  • ؟! IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    4 2
    تازه قانون شلاق هنوز حد اقل اسمش هست این طوریه اگه بره و قانون پولی که معلوم نیست ... چه خواهد شد؟!
  • ۳۱۳ IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    0 1
    الان قوه قضاییه، آزادشون میکنه بعد خونواده شهید رو توبیخ میکنه. :)
  • محمد IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    0 0
    من خبر خوندم که گفتن ضرب و شتم کردن همسر ودختر شهید رو ،خب این اولین جرمه ،دوم اومدن در خونه ی طرف این دومین جرمه ،سوم اصلا حرف زدن متفاوته با اجبار .اما باید گفت کسی که علنی امر می کنه ایا نباید علنی امر بشه ؟! چهارم اینکه ایا واقعا خانواده که زن هستند چرا باید یک مرد با ان ها برخورد کند .امیدوارم پابند بگیره این مرد ،ولی خانم ها اگر فقط حرف بوده ،بعیده ازاد نشن ،ولی مرده واقعا خطا کاره که زده .عقل که نباشد ،جان در عذاب است .تو مدرسه ناظم هست و در جامعه هم قطعا ناظم هست .
  • هانیه IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    0 1
    خدا و حضرت زینب ان شاالله سیلی بزنه به اون خانومی که به همسر مدافع حرم حضرت زینب سیلی زد خدا بخواد سیلی بزنه بد میرنه اصلا نمیتونی بلند شی الهی بحق چهارده معصوم نابود بشن کسایی که بدحجابن و به آمران به معروف که امر الهی و دستور خداست هتک حرمت میکنن به قوه قضاییه نمیگیم چون چندین ماهه میخوان قانون سخت بذارن نمیدارن فقط به خدا و چهارده معصوم میگیم نابودشون کنن بحق فاطمه الزهرا.
    • باحجاب IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
      0 0
      فکرنمیکنی شماکه ادعات میشه بهتر اول لحنت رو درست کنی؟من باحجابم اما خودم رو در حدی نمیدونم که برای خدا تعیین تکلیف کنم ک نابودشون کنه یانکنه چه بسا بی حجابایی که خیلی پیش خداعزیز تر از ماان خواهرم همیشه از خدابخواه ادما رو هدایت کنه بخواد ادم بدا رو نابود کنه بشری زنده نمیمونه