شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نارنجستان قوام

حوزه/ رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: کیفرخواست پرونده ضرب و جرح بانوی آمر به معروف در نارنجستان قوام شیراز به زودی صادر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با اعلام این خبر که ضاربین آمر به معروف در باغ نارنجستان قوام تفهیم اتهام شده‌اند، اظهار کرد: این پرونده با توجه به جریحه‌دار شدن احساسات عمومی به صورت خارج از نوبت رسیدگی و اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

ضرب و شتم خانم آمر به معروف در نارنجستان شیراز / بازداشت هنجارشکنان + عکس

صدور کیفرخواست در اسرع وقت

به گفته رئیس کل دادگستری استان فارس، کیفرخواست پرونده پس از اظهار نظر پزشکی قانونی درباره میزان صدمات در اسرع وقت رسیدگی و مجازات قانونی در خصوص متهمان صادر می‌شود.

رد شایعات درباره خانم آمربه معروف

وی با تقدیر از احساس مسئولیت شرعی آمر به معروف ضمن رد شایعات شکل گرفته در خصوص وی، بیان کرد: تخریب شخصیت و چهره افراد خدوم و مسئولیت پذیر توسط معاندین ترفند نخ نمایی است که همه مردم به آن اِشراف دارند.

رئیس کل دادگستری استان فارس دغدغه و جدیت آمرین به معروف در حوزه عفاف و حجاب را مصداق واقعی عمل به تکلیف دینی خواند و تاکید کرد: دادگستری فارس حامی قاطع اقدامات قانونی آمرین به معروف است.‏

تأیید عضویت یکی از متهمین در فراجا

حجت الاسلام و المسلمین موسوی با اشاره به برخورد به دور از اغماض با متهمین پرونده اخیر گفت: وابستگی سازمانی و عضویت یکی از متهمین پرونده به فراجا در طی شدن سیر قانونی پرونده تأثیری نخواهد داشت.

پلمپ مجموعه کافی شاپ باغ نارنجستان

رئیس کل دادگستری استان فارس همچنین از پلمپ مجموعه کافی شاپ باغ نارنجستان با دستور قضایی خبر داد و تصریح کرد: انتظار داریم که افرادی که با قانون و مقررات و تکالیف شرعی و عرفی جامعه آشنایی دارند خود آمر به معروف و ارشاد کننده افراد در رعایت عفاف و حجاب اسلامی باشند.

وی با تاکید بر توجه بیشتر مسئولین به موضوع عفاف و حجاب در مجموعه‌های تحت مدیریت خود، از مدیران نهادها خواست تا با در نظر گرفتن اهمیت اجرای قانون و تکالیف دینی و شرعی از شکل‌گیری چنین برخوردهای توهین آمیزی با آمرین به معروف جلوگیری کنند.

حمایت قانونی از آمران به معروف و ماهیان از منکر

رئیس کل دادگستری استان فارس افزود: فعالان حوزه حجاب و آمرین به معروف همواره در حمایت قانون هستند و با هتاکان به این افراد در هر جایگاه و مسندی مطابق ماده ۹ قانون حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر برخورد خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سید محسن موسوی IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
    0 0
    بسمه تعالی جوجه را آخر پاییز میشمارند این حرفهای به ظاهر زیبا در عمل مشخص میشه پرونده شهید الداغی به اون مهمی را مسکوت کردند این که چیزی نیست
  • م.م.گ IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
    3 0
    سلام ، در اصل کشور بدست همین خانواده های شل حجاب اداره میشه که از بیت المال حقوق گرفته و به ارزش ها بی اعتنا هستند لباس فرم سازمانی مربوط به انتظامات شغلی نشانه پایبندی به عقاید نیست.
  • رسول ملکیان اصفهانی IR ۰۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    0 0
    با عرض سلام واحترام یک جائی از کارهایمان بخصوص جناب بعضی از مسئولین ایراد دارد. آنهائی که کار قانون را اینقدر کش دادند و آنهائی که به قانون فعلی کامل و خوب عمل نکردند. قربانی جریان معاصر (عفاف و حجاب و فساد و فحشا) خانواده های متدین انقلابی و نیروهای انقلابی متدین پلیس هستند. کی می خواهیم از خواب غفلت بیدار شویم خدا می داند. لعنت خدا بر منافقین .