چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
کد خبر: 1108388
۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹
حجت الاسلام حسن خداداده

حوزه/ یک روحانی در تبریز مورد حمله دو ضارب قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، پیش از ظهر امروز یک روحانی به نام حجت الاسلام حسن خداداده در میدان دانشسرای تبریز مورد حمله دو جوان ناشناس قرار گرفت.

ضاربان که به گفته روحانی مورد حمله قرار گرفته در این حادثه دو جوان ۲۰ تا ۲۴ ساله بودند، ابتدا در میدان دانشسرا به لباس و عمامه این روحانی تعرض کرده اند. در ادامه وقتی روحانی حادثه دیده در روبروی اداره آموزش و پرورش منطقه دو تبریز به نشانه اعتراض به سمت دو ضارب می رود، این افراد او را به داخل کوچه خلوتی در همان نقطه کشانده و با چاقو به وی حمله می کنند.

ضاربان ابتدا این روحانی را با چاقو از ناحیه دو دست مضروب کرده و سپس چون با مقاومت او از ایراد جرح به گردن و رگ دستانش ناامید می شوند، تلاش می کنند با انداختن وی در مقابل خودروهای عبوری از کوچه به او صدمه بزنند.

در این حادثه روحانی مضروب از ناحیه دو دست مجروح و ضاربان از محل متواری شده اند و فرد مجروح به اورژانس منتقل شده و با حضور نیروهای انتظامی و امنیتی ابعاد مختلف این اتفاق و شناسایی ضاربان در حال پیگیری است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی FR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    9 5
    بیچاره طلبه های مظلوم
  • علیرضا از تهران IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    3 5
    انشاءالله بعد از دستگیری حبس طولانی بیست سال به بالا بدن برای این حیوانات درنده
  • م/ع IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    7 5
    این درندگان وحشی که عمله استکبارند بعد از شکست فراخوان 25شهریور با این درندهگی میخواهند انتقام بگیرند درحالیکه ارباب کثیفشان 45ساله که هیچ ......نتونسته بخوره
  • مورخ IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    3 0
    باید ریشه اصلی تنفر برخی از قشرهای اجتماعی از روحانیت و حوزه درک و فهمیده شود و برای علاج آن برنامه های اصلاحی در نظر گرفته و بازبینی رویکردها و رویه ها در دستور کار حوزه های علمیه و مدارس حوزوی قرار بگیرد
    • مجلس IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
      0 1
      یکیش فضای ول مجازی. مجلس ما در مقام مدیریت پلتفرم ها چه کرده است؟ یارو دین نداره ولی برای فرهنگ خودش ارزش قائله و کانالها رو سین جیم می کنه، ندیدی حتی آمریکایی که خودش ... چطور تیک تاک چینی رو توی پالمان بازخواست می کردند؟ مجلس ما چی؟
  • البته... IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    0 0
    البته ایشون نمی بایست بعد اطلاع از وضعیت روانی اون دو تا، محاجه ی باهشون رو ادامه می داد، می تونست ازشون فیلم بگیره و شکایتشون بکنه، و گر نه حرکات اولیه اونها نشون می ده که از حادترش هم ابایی نداشتند
  • محمود IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    1 0
    با رسانه‌ای کردن این موضوع جامعه را با مسلح کردن روحانیون آماده ذهنی کنید. روحانیون به عنوان مسئولین معنوی نظام باید مسلح شوند، تا از خود و دین خدا در برابر محاربین دفاع کنند.