دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دستگیری

حوزه/ با همکاری مسئولان مربوطه، هتاکان به همسر شهید جانعلی موسی زاده در شهرستان بابلسر دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، همسر و فرزند شهید جانعلی موسی زاده به دلیل امر به معروف نسبت به خانمی مُکشفه در شهرستان بابلسر مورد هتک حرمت و ضرب و شتم قرار گرفتند.

فرزند شهید موسی زاده طی گفت و گویی درباره این اتفاق گفت: در حال تردد در خیابان اصلی شهر با ماشین شخصی به همراه مادر خود بودم که خانمی مُکشفه بدون روسری و مانتویی کوتاه که پای این شخص هم کاملا پیدا بود، در حال عبور از عرض خیابان بوده که با بوق ماشین و اشاره دست، او را متوجه کردم که باید حجاب خود را رعایت نماید؛ اما در همان لحظه شروع به فحاشی و هوچی گری در وسط خیابان کرد و با حمله به ماشین، به هتاکی خود ادامه داد.

وی ادامه داد: مادر و یکی از اقوام مرد این خانم نیز در ادامه همراه او شده و ضمن حمله به بنده که برای دفاع از خود از ماشین پیاده شده بودم، به ماشین حمله ور شده و هتاکی و فحاشی خود را ادامه دادند.

این فرزند شهید افزود: در اثنای این اتفاق، مأمور راهنمایی و رانندگی با ماشین خود، پشت ماشین بنده پارک کرد و بدون هیچ گفت و گویی شروع به گفتن سخنان ناروایی کرد که چرا ماشین خود را در وسط خیابان نگه داشته ام و بدون توجه به رفتار و فحاشی های آن سه نفر، بنده را هل می داد که به سمت ماشین بروم و مرا تهدید به بازداشت می کرد که واقعا جای تعجب داشت که چرا به جای حمایت از آمر به معروف و بدون توجه به فحاشی ها و هتک حرمت هایی که آن سه نفر انجام می دادند، بنده را تهدید کرده و حرف های ناروایی می زند.

فرزند شهید موسی زاده یادآور شد: در اواسط صحبت هایی که بین بنده و این مأمور راهنمایی و رانندگی رد و بدل می شد، متوجه شدم آن سه نفر، مادر بنده را از ماشین به پایین کشانده و شروع به ضرب و شتم ایشان کرده اند که بسیار صحنه ناراحت کننده و دلخراشی بود و همسر شهید در وضعیت بی حالی کامل قرار گرفت و مورد هتک حرمت قرار گرفت.

وی گفت: بحمدالله با پیگیری مسئولان استانی و شهرستانی، این سه نفر که در همان شب متواری شده و با هدف فرار از منطقه به غرب استان رفته بودند، در حال برگشت، در یکی از شهرهای اطراف بابلسر، دستگیر شده و به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

این فرزند شهید ضمن اعلان تأسف از حرکت مأمور راهنمایی و رانندگی، ابراز داشت: متأسفانه مأموری که در صحنه حضور داشت، به جای حمایت از آمر به معروف و شخصی که مورد هتک حرمت و خسارت روحی، جسمی و مالی قرار گرفته بود، از هتاکان و هنجارشکنان حمایت کرد و بنده را مورد تهدید قرار می داد که تو را بازداشت خواهم کرد.

وی افزود: همچنین هتاکان پس از دستگیری نیز در کلانتری همچنان حالت تهاجمی داشته و با وقاحت تمام، کار خود را درست می دانستند که البته پس از تفهیم اتهام، شروع به عذرخواهی کرده و تقاضای بخشش داشتند.

فرزند شهید موسی زاده در پایان ضمن تقدیر از مسئولان استانی و شهرستانی که در پیگیری این قضیه، همراهی های لازم را انجام داده و با سرکشی به همسر شهید، ایشان را مورد تفقد قرار دادند، از مسئولان قضایی استان خواستار پیگیری دقیق و کامل موضوع شد تا هتاکان و هنجارشکنان به سزای اعمال خود برسند.

هتاکان به همسر شهید بابلسری دستگیر شدند + توضیحات فرزند شهید

تفقد و دلجویی مدیر حوزه‌های علمیه از همسر و فرزند شهید

حجت الاسلام والمسلمین علی علیزاده، مسئول حوزه ریاست مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه به نمایندگی از آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه از همسر و فرزند شهید جانعلی موسی زاده که از سوی هتاکان و هنجارشکنان در شهرستان بابلسر مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودند، تفقد و دلجویی کرد.

مسئول حوزه ریاست مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در تماس تلفنی با فرزند شهید جانعلی موسی زاده، جویای احوال همسر شهید شد و مراتب سلام، تفقد و دلجویی را از طرف مدیر حوزه‌های علمیه ابلاغ کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسین IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    2 1
    دو روز دیگه آزادن واقعا متاسفم که این فتنه جدید و دلهره انداختن به مذهبیون و محجبه ها کار جدیدشونه و همچنان خواب خرگوشی مسئولان و علما
  • احمد IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    1 0
    از رفتار مامور پلیس بیش از همه تعجب کردم. واقعا که! متاسفانه خوره ماهواره حدود بیست سال است که به جان برخی مردم افتاده است و آن ها را از درون تهی کرده است اکنون نیز حاضر نیستند آن را رها کنند. آفت فضای مجازی نیز چند سالی است که به آن افزوده شده است. این چیزی است که خیلی از آنها داوطلبانه به دنبالش بوده اند.
  • شهید IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    0 0
    انتظار از قوه قضاییه خیلی بیشتر از اینهاست
  • لاله IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    0 0
    اگر قانون سفت و محکم اجرا بشه غلط میکنن وحشی بازی دربیارن. ضمنا اینگونه افراد اصلا نباید مورد بخشش فرد مضروب قرار بگیرن برای تنبه جامعه.‌
  • محمد IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
    0 0
    باید با اون وحوش و اون مامور احمق با شدت و قاطع برخورد شود